Social Icons

Pages

Saturday, April 11, 2015

KANTOI !!! DS @AZALINA BELASAH PEMIMPIN #PAKATAN #PEMBANGKANG KAW-KAW !!! AMIK UBAT !!! VIDEO INSIDE !!!


tu diaaa !!! kan dah kena balun dan kena belasah oleh Ahli Parlimen Pengerang,Datuk Seri Azalina.tu lahhh,lain kali jangan bantah akta hasutan tu.kan dah kata baik untuk negara !!! saya nak jawab jap sebelum saya tunjuk video di bawah.pembangkang kata asyik mereka je kena tangkap dan pemimpin UMNO BN tak kena tangkap pasal akta ni.memang lahh kena tangkap,sapa suruh hasut rakyat benci kerajaan !!! dah kata macam-macam lagi nak kecoh !!! apa cerita ni ??? ada pemimpin UMNO BN hasut dan buat fitnah ??? ada ??? tak ada kan ??? memang layak lahhh pemimpin pembangkang kena tangkap.jom lihat video di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates