Social Icons

Pages

Monday, April 20, 2015

KANTOI !!! TOK USIN CEROI BONGKAR SIAPA SEBENARNYA #MUSTAFAALI ???


Maaf Dato Mustafa Ali,tok terpaksa buat andaian dan rungkaikan segala yg terjadi ini kerana Dato sekarang bukanlah dato yg dahulu lagi,jika Dato Mustafa Ali dahulu seorang yg berani,tegas,lantang dan amanah tetapi Dato Mustafa Ali yg sekarang sudah jauh berbeza dgn Dato yg pernah tok kenali dan kagumi suatu masa dahulu.Jika dahulu Dato sgt hebat dan tegas namun sekarang Dato penuh dengan sikap tarik tali dan dolak dalik terhadap segala aduan kami,seolah2 seperti kami mencurahkan air ke daun keladi sahaja aduan tanpa apa2 tindakan yg sewajarnya drpd Dato.Dato…biarlah kita aib didunia daripada kita aib diakhirat,Allah tidak zalim apabila seseorang itu dianiaya oleh manusia lain,sebaliknya Allah dah sediakan ganjaran yg sgt bermakna untuk kita diakhirat kelak jika kita memilih untuk istiqamah berada diatas dijalan kebenaran.Seperti yg tok bgtau sebelom ini,Dato tidak melaksanakan amanah dengan sewajarnya kerana Dato besar kemungkinan diikat oleh pihak tertentu dengan siri rakaman video seks Dato….Dan mungkin video seks tersebut ada sambungan episodnya yg masih dipegang oleh pihak2 tertentu yg memerangkap Dato dan sekarang ianya dijadikan sebagai senjata ugutan bagi mempengaruhi Dato dalam segala tindakan dan keputusan. 

Sepatutnya Dato tak perlu takut kerana Dato bukannya berzina sebaliknya wanita tersebut adalah isteri muda Dato,ianya perkara yg halal…Dato tentu lebih tahu siapa dalang dan pelakunya….siapa yg menguruskan tempahan hotel yg selalu Dato check in?Siapa yg pasang kamera rakaman tersebut?sudah pastinya orang yg sgt dekat dan tahu gerak geri Dato….Tok rasa Dato lebih mengetahui siapa dalangnya kan? Dan kes itu berlaku ketika hampir dgn PRU 13 dan Dato pun tahu sebabnya kan? Bangunlah wahai Dato…tebuslah maruah mu,pertahankanlah jemaah ini,berlaku adil lah dalam memikul amanah tugas SUA…Alasan yg Dato berikan bahawa siasatan tidak dijalankan terhadap Mat Sabu kerana tiada aduan adalah sangat dangkal dan tidak bertanggungjawab sebagai seorang SUA Parti Islam..rakaman audio itu dah cukup sebagai bukti,sepatutnya Dato panggil Mat Sabu dan bertanyakan beliau tentang rakaman audio tersebut samada memang benar suara beliau atau bukan suara beliau dalam rakaman audio tersebut,jika Mat Sabu jawab bukan suara dia dalam rakaman itu,barulah kita ambil alternatif lain dengan memanggil saksi dan jika tiada saksi barulah kes ditutup jika memang terbukti palsu apabila dibuat test makmal bahawa rakaman itu mmg 100% palsu…mengapa Dato perlu membiarkan bangkai khinzir didepan mata terus membusuki jemaah kita tanpa ambil sbrg tindakan membuang atau menimbusnya??? ingatlah Dato,kita parti islam,bukannya parti komunis..!!! 

Lagi untuk makluman Dato,sumber asal rakaman audio itu didapati melalui pemberian oleh Salahudin Ayob selaku naib presiden pas melalui whatsapp,Dato boleh bertanyakan kepada Salahudin Ayob dengan lebih lanjut…cukuplah Dato membiarkan diri Dato hidup dalam ikatan,bebaskanlah diri Dato,kita sudah pon menempuhi usia senja,yg mana ajal bila2 masa saja boleh dijemput Allah,biarlah kita mati dalam kemuliaan bukannya mati dalam menyembunyikan kebenaran dan ketakutan. Jika Dato berasakan apa yg tok nyatakan ini tidak benar dan fitnah,Dato bolehlah buat report dan saman tok,tok rela dipenjarakan jika tuduhan ini fitnah,kalau nak bayar saman memang tok x mampu kerana tok x punyai apa-apa dan tok rela dipenjarakan jika ini adalah fitnah..tok lebih takutkan ALLAH berbanding segalanya.

Kesimpulannya, tok sgt yakin dan percaya bahawa Dato memang diikat dengan video rakaman video seks tersebut dan tok yakin bahawa pelaku dalam video tersebut adalah Dato dan wanita itu adalah isteri muda Dato…ia perkara yg halal,semoga laknat Allah menimpa perakamnya dan mata2 yg menonton,darjat Dato tidak jatuh dgn rakaman Video tersebut kerana ianya halal…!!! Tebuslah maruah Dato kerana Dato dizalimi dan dianiaya,buatlah sesuatu yg terbaik utk jemaah islam. Mohon Maaf dan Dato buatlah mana yg dirasakan baik untuk agama Dato dan jemaah ini…Allah sentiasa bersama dgn org yg benar dan dizalimi…!!!! Tok bg tau ni bkn btujuan nak aibkan Dato pa,nak selamatkan dia,nak keluarkan dia dari cengkaman tersebut,sampai bila dia nak hidup dlm cengkaman tu,sampai bila dia nak biarkan hidup dia diikat,maruah dia x tercalar,malah kasih syg manusia akan bertambah dgn apa yg celaka2 tu dah perlakukan pada beliau 


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates