Social Icons

Pages

Tuesday, May 26, 2015

BREAKING NEWS !!! SAYUR BENDI !!! PELANGGAN KENA CAJ RM20 !!! SENANGNYA MINTA MAAF ???


nak untung lebih punya pasal minta maaf.apa cerita ni ??? apa kata belanja pelanggan sampai seminggu tanda minta maaf tu.lepas minta maaf pelanggan dapat apa ??? tak ada apa-apa kan ??? betul tak pembaca Badut Rakyat ??? sepatutnya apa yang dibuat oleh semua peniaga kedai mamak tolak dulu sst baru tambah 6 peratus GST bukan suka-suka naikkan harga.bukan kerr bendi tu harga asal RM2 untuk 5 bendi.lepas tu suka-suka nak naik harga.akhirnya rakyat marah kat kerajaan kononnya GST membebankan.padahal peniaga yang tak ikut peraturan GST.benda bukan susah pun.senang jerrr.sebelum ni lari dari cukai kan.sekarang semua kena cukai.so,adil laahhh !!!!


UNTUK SELANJUTNYA

seperti juga sami budha di burma.takkan begitu senang sami buddha burma sembelih orang ramai macam pembakaran mangsa rohingya,lepas itu minta maaf.Penguatkuasa perlu tegas.Jangan di belanja kepala ikan tapi dah terdiam.Semua kedai mamak dah mula mencekik pelanggan.tolong pantau habis-habisan !!! saya takkan bela sesiapa.yang betul tetap betul,yang salah tetap salah berkenaan GST ni.GST sebenarnya tiada apa-apa,tapi yang menyusahkan pelanggan adalah peniaga itu sendiri.pokok pangkal dari peniaga.ingat,kalau anda ikhlas wahai peniaga,anda dapat rezeki berlipat kali ganda.kalau anda menipu,anda tau la apa padahnya !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates