Social Icons

Pages

Saturday, July 04, 2015

APA MASALAH RAKYAT MALAYSIA NI ??? ISU DS #ROSMAHMANSOR DIPAKAI KASUT PUN NAK KECOH KERR ???


apa jadah semua ni ??? ini pun rakyat malaysia nak memekak !!! apa masalah dengan Datin Seri Rosmah yang sedang dipakaikan kasut ??? itu pun boleh jadi isu.apa ni ??? wahai rakyat malaysia,anda nak tau tak umur Datin Seri Rosmah Mansor 64 tahun.kalau dah 64 tahun faham-faham jer laaa.mengikut apa yang saya dapat tau,Datin Seri Rosmah ada masalah lutut dan badannya yang agak besar membuatkan beliau susah nak pakai kasut.itu jerrr !!! apa salahnya beliau dipakaikan kasut ??? Ini pun nak jadi isu ke ???? 

cuba pembaca Badut Rakyat yang suka atau tidak Datin Seri Rosmah ni bayangkan mak kita atau nenek kita atau makcik kita yang ada masalah lutut dan kita pakaikan kasut kepada dia dan benda tu pun menjadi isu besar ??? anda senditi marah tak ??? adakah itu semua ok untuk anda ???

Atau benda ni jadi isu sebab dia merupakan isteri kepada Perdana Menteri ??? Apa nak jadi dengan rakyat Malaysia sekarang ni ??? Dimana adab kita ??? Kalau tak hormatkan beliau sebagai isteri Perdana Menteri pun hormatkanlah dia sebagai seorang wanita yang berusia dan mempunyai masalah kesihatan.Kenapa perlu hina beliau macam tu ??? Untuk apa ??? saya cukup sedih lahhh dengan perangai orang kita sekarang ni.Kena ingat tau,kita pun ada emak,nenek dan orang yang ada masalah lutut dan berbadan besar serta susah nak tunduk untuk pakai kasut.Jangan lahh kita menghina dan membuat andaian yang tidak baik.Esok-esok kena kat kita baru padan muka.Bulan Ramadhan ni,bertaubatlah wahai rakyat malaysia yang kutuk beliau.pergi lahh minta maaf pada beliau.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Quantum Metal Consultant said...

Tak ada siapapun nak bising..yang sendiri panas bontot apahal...

Anonymous said...

RAKYAT BOLEH TERIMA KA ALASAN YU HAHAHAHAH

KIPAS JANGAN TAK KIPAS

Anonymous said...

bodek jangan tak bodek...hihi..haha......

Anonymous said...

saya faham dan memahami sbb saya pon mengalami bbrp penyakit. tapi kkadang orang tak faham. kkadang kita solat duduk pon orang dok tanya, ustazah pon ada nak tanya. kalau nampak orang camtu ada la maslah dia. nak kata bodoh pon ada orang malaysia yang macam ni. atau otak tu dah penuh dgn taik kot, otak jijik. dalam situasi mcm ni saya doakan sj Allah akan memberi petunjuk dan kefahaman kpd si penghasut dan pegtuk. mana tau sampai masa dia pula kan mengalami nya, baru la dia faham. saya takk bodek ssape, okay. tapi cuba la faham.

Anonymous said...

Tu lah....
kalau dah menyampah.



Anonymous said...

Anak buah Regimen Komunis Red Bean Army sahaja yang gemar melalak dalam mana-mana blog untuk menghina pemimpin Melayu dan Institusi Raja-raja Melayu.

Agenda Regimen Komunis ni adalah untuk melaga-lagakan sesama Melayu, antara PAS dan UMNO antara rakyat dengan pemimpin.

Tengok sahaja lah mana ada Regimen ini melaga2 atau menghina sesama bangsa mereka .

Mereka inilah doktrin komunis dalam melumpuhkan kekuasaan Melayu. Bangsa anggota Regimen Komunis RBA dan pengikut dan penjilat mereka.

 
 
Blogger Templates