Social Icons

Pages

Friday, July 03, 2015

FAKTA !!! #1MDB !!! #SARAWAKREPORT TOLONG JANGAN MAIN BANGSAT LAGI !!!


Sarawak Report nampaknya makin kurang ajar dan berterusan main bangsat dengan sengaja melempar tuduhan yang tidak betul tentang Perdana Menteri serta 1MDB.masihkah anda ingat lagi dengan kes penipuan 40 ribu warga bangla semasa PRU 13 ??? sarawak report menjadi whistblower untuk isu itu yang sehingga hari ini tidak dapat dibuktikan.malahan laporan polis juga tidak dibuat oleh mereka yang menuduh tentang isu itu.


atau masihkah anda ingat isu berkaitan email palsu yang kononnya mengaitkan dana rm42 bilion yang kononnya hilang ??? setelah penangkapan justo di thailand,sarawak report dilihat hilang arah dan mencari jalan untuk mengalih pandangan rakyat terhadap tangkapan tersebut.


semakin lama sarawak repport cuba mendahului dalam percubaan menjatuhkan kredibiliti PERDANA MENTERI,semakin jauh mereka tersasar..Hari ini rakyat di laman sosial mempercayai apa saja yang dilihat dan dibaca melalui Sarawak Report.Admin web tersebut hanya perlu letak gambar dan sedikit info graphic.Kemudian rakyat akan percaya 100% tanpa buat research dan viralkan isu ini.

PERSOALANNYA : Bodohkah PM masukkan duit banyak-banyak tu dalam account banknya sendiri ??? tolong la jangan kencing lagi rakyat wahai sarawak report !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

HAMIDIsP said...

Tak habis-habis lagi ke serangan diorang ni..huhu

NtahPape said...

Ni semua propaganda Yahudi bro! Pakai psycho orang.

Ni lah dalang Sarawak Report : Clare Rewcastle Brown, sister-in-law of former UK prime minister Gordon Brown

Anonymous said...

Cuma segelintir je orang2 yang kurang daya pemikiran yang mempercayai sarawak report celaka tu.

Anonymous said...

Relaxlah bro, jangan melenting sangat. DS Najib relax aje. Mana dia dok kecoh-kecoh. Yang orang lain tu tak payahlah panik lebih-lebih. DS Najib santai saja. Relexlah bro.

Anonymous said...

BIARKAN SAJA!! TAKDE KESAN PN PADA RAKYAT!! KATA MAJORITI RAKYAT BERSAMA JIBBY!! SELAMA NI PUN KLU ADA ISU UMNO/BN/KERAJAAN BUKAN ADA AMBIL TINDAKAN PUN!! SEBELUM NI LAGI MCM2 FITNAH..BOLEH JE MENANG PRU 13 DGN PENINGKATAN KERUSI UMNO!! TOLONG LA BUAT MACAM NI JE..PERBANYAKKAN ARTIKEL PENAFIAN ATAU TUDUH SERANGAN MUSUH SPT PEMBANGKANG ATAU GENG2 TUN ATAU YAHUDI/ANASIR LUAR ATAU CAKAP SIAPA YG PERCAYA BODOH!! CUKUP JE LAWAN MCM TU SAJA!! IN SHA ALLAH PRU 14 BOLEH MENANG 2/3…hahahaha

#manatelor
#pemimpinTEGAS

Anonymous said...

Ada akal gunalah...jgn jadi jahil dan buta mata zahir dan mata hati.

 
 
Blogger Templates