Social Icons

Pages

Thursday, July 09, 2015

KANTOI !!! WAYANG PEMIMPIN #DAP TERHADAP ORANG MELAYU DAN UMAT ISLAM DIDEDAHKAN !!!


Makan setalam dapat mengukuhkan kasih sayang diantara jemaah atau keluarga.Kita akan makan dengan penuh kasih sayang.Pemimpin DAP makan dengan penuh kasih sayang kerrr ??? MUAHAHAHAHA

Padahal pemimpin Dap lah yang lantang mempertikaikan teks khutbah Jumaat,mempertikaikan azan masjid,mempertikaikan bacaan AlQuran pada waktu Subuh,mempertikaikan kalimah Allah,mempertikaikan ulamak,mempertikaikan hukum hudud dan mempertahankan hak utk murtad.kenapa nak ajak pemimpin DAP bersama dalam masjid ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Babi pun mereka belasah apa ada hal makan satu talam dgn orang Melayu? Percubaan masuk surau dulu sudah gagal sebab mereka terlalu cepat sangat suruh matikan loud speaker azan subuh masjid di Pulau Pinang. Sekarang parti pemisah orang Melayu yang mereka panggil DIP bakal tiba. So mereka cuba lagi sekali lah. Mana taw kali ini kot masih ada lagi orang melayu yang bangang bolih percaya dengan mereka semula. Kalau orang Melayu itu Islam ada susah sikit la kerja mereka nanti.

Anonymous said...

Teingat semasa 1960, bagaimana LKY memakai songkok, masuk kampung2 Melayu, sampai terperdaya.

Johan said...

Untuk perangkap melayu 1. betmodalkan RM100 seorang seramai 20 ahli DAP (Hannah and her gangs) pergi berbuka puasa di surau atau masjud.Sebelum tu bglah derma konon RM2000.00 untuk surau.
Nampak tak mudahnya tawan minda Melayu.... duit.

 
 
Blogger Templates