Social Icons

Pages

Tuesday, August 11, 2015

MAJLIS DI #SINGAPURA !!! KANTOI !!! PENIPUAN #PEMBANGKANG TERHADAP DS PM @NAJIBRAZAK DIDEDAHKAN !!!


kantoi !!! penipuan puak pembangkang didedahkan.apa cerita ni ??? nak hasut rakyat kononnya benci kerajaan tapi akal letak kat lutut.di bawah adalah fakta sebenar.jom kita lihat

Persoalan yg dibangkitkan di media sosial 



1. Kenapa PM malaysia bawa isteri ???

Kerana jemputan yang dikeluarkan oleh kerjaan singapura adalah berdua.Ketua negara dan isteri.Soal nak bawa tak bawa tak timbul.Kerana jemputannya berdua.Sebagaimana org jemput kita pergi kenduri.Jika jemputannya utk kita dan isteri,maka tak salah kita bawa isteri.Jika jemputannya untuk kita sekeluarga,maka kita boleh bawa isteri dan anak-anak bersama.yang akan jadi susah dan pelik bila org hanya jemput kita sahaja tapi kita punggah habis anak beranak pergi. 

2. Kenapa datin seri rosmah berjalan di depan PM ???

Ianya berkaitan soal tempat duduk yg disediakan atau disusun atur oleh tuan rumah.Dalam hal ini kerajaan singapura sebagai penganjur meletak datin seri disebelah kanan PM.Sudah tentu utk memasuki tempat duduk yg disusun begitu datin seri perlu masuk terlebih dahulu.Setiap majlis ada adat dan protokol.Tak kan bila sampai ditempat duduk baru PM dan isteri nak berpusing atau langkah melangkah utk tukar tempat duduk.pernahkah anda dengar perkataan Ladies 1st ??? anda juga selalu buat benda tu kan ??? anda juga akan minta isteri anda berjalan di hadapan kalau tempat duduk sedemikian betul tak pembaca Badut Rakyat ??? jangan la letak otak anda kat lutut kalau tak tahu cerita sebenar wahai puak pembangkang !!!

Antara isteri yang turut serta dlm majlis itu Isteri Naib Presiden indonesia,Isteri Pm vietnam,Isteri PM new zealand Isteri PM Singapura.tak caya ??? jom lihat di bawah


ANDA NAK LAGI PENIPUAN PUAK PEMBANGKANG ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Diorg ni sebenarnya menaikkan nama Najib lg. Sebenarnya diorg sayang najib n rosmah, sbb tu dok cerita pasal ni je

Anonymous said...

Betul tu Anon 2:07 Kalau tak sayang tak kan depa nak tegur

Anonymous said...

Siapa yg bangang di sini. Singapura permainkan imej pm secara halus. Rosmah dulu kemudian Najib. Tak pernah org buat. Siapa pm. Rosmah atau najib. Jgn jadi macai pm yg bebal. Wisma Putera dan PMO buat apa. Ngapa tak semak senarsi VIP yg hadir. Tak kan Wisma .putera dan Pmo bangang sgt tak leh baca senarai vip dan jika begitu tak payah pm dtg bawa isteri.

 
 
Blogger Templates