Social Icons

Pages

Thursday, September 03, 2015

EKSKLUSIF !!! #BERSIH4 !!! PESANAN UNTUK SEMUA UMAT ISLAM DI MALAYSIA DIDEDAHKAN !!!


wahai rakyat malaysia yang beragama Islam terutamanya pembangkang,lihat mesej diatas khas untuk anda.ini lahhh kebenarannya.memang betul solat dimana-mana tetapi cuba lihat gambar dibawah


cuba lihat cina diatas.saya bukan nak rasis tapi apa maksudnya tu ??? sebenarnya Kerajaan yang dimaki hamun telah menyediakan masjid besar dan selesa utk kegunaan rakyat.Begitu mesra ibadah dasar kerajaan ini,hingga jika pergi di mana-mana shopping mall pun ada surau.Semua pejabat kerajaan juga mempunyai surau.Malah ketika bermusafir di lebuhraya juga disediakan surau-surau yang besar dan selesa untuk rakyat.Tak pernah kita lihat mereka memuji kebaikan kerajaan itu.Tetapi golongan kafir menyediakan air mineral seciput untuk lelaki diatas mengambil wuduk dipuji melangit seolah-olah Kit Siang dan anak beranaknya telah masuk Islam. 

Mereka sanggup solat di kaki lima sedangkan masjid ada 4 biji yg tersergam indah berdekatan.Selepas solat,mereka memaki hamun dan mencela pemerintah.Muda-muda umurnya,amat kuat amal ibadatnya hingga para sahabat nabi pun kalah jika dibandingkan mereka,mencela dan memaki hamun pemerintah Muslim,berkeras kepada saudara seIslam yang tidak menyokong mereka tetapi lembut dan berhemah kepada orang-orang kafir.Amat jelas ciri-cirinya.Nabi dah cerita tentang kaum ini lama dah !!!

Ingatlah,umat Islam di Granada dijanjikan bulan dan bintang untuk memujuk mereka menyerahkan kuasa politik.Mereka tertipu dengan janji-jani manis dan kebaikan yang ditunjukkan Isabella dan Ferdinand. adakah anda ingat lagi sejarah itu ??? kalau tak ingat cari balik sejarah itu.berbalik dari kisah tadi,harga yang perlu mereka bayar akhirnya adalah untuk berada di tiang-tiang salib dengan mata yang dikorek dan kaki tangan mereka dikudungkan serta akidah yang tergadai.


ADAKAH SOLAT MEREKA SEMPURNA ???

APA KATA ANDA ??? 

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Unknown said...

Wahai umat Islam jangan mudah terpedaya dengan golongan/puak kafir ini, mereka hanya berpura-pura sahaja seolah-olah bersama Islam tapi hakikatnya merekalah syaitan bertopengkan manusia.

Don'tGiveAFuckAboutPolitic said...

I don't give a flying fuck about BERSIH or whatever political shits in this country. But seriously? You want to bash someone just because they don't use masjid to pray? But i have to applaud you though for your ability in making a shitpost to be seen so serious. P/s let's help Syrian refugees and rohingya. Even though we took them in in refugee camp, they still can't work or live like a normal people, there's to much limitation for them to love properly until their country return to a peaceful state.

 
 
Blogger Templates