Social Icons

Pages

Wednesday, September 23, 2015

EKSKLUSIF !!! KEBAIKAN DS #ROSMAHMANSOR BUAT YANG RAKYAT MALAYSIA TAK TAU DIDEDAHKAN !!!


Walau beliau dihina siang malam,walau apa saja orang kata tentang beliau tetapi kalau bab nak tolong anak-anak kecil,samada yang sihat atau pun yang kurang bernasib baik,maka Datin Seri Rosmah Mansor memang tidak akan teragak-agak untuk membantu.Ini sifat baik beliau yang ramai tidak tahu.Aku bukan nak menjilat.ini blog saya,sukati lahhh saya nak post apa.tapi semua ini kebenaran !!! ada anda lihat pemimpin pembangkang walaupun banyak dapat duit nak buka sekolah untuk kanak-kanak autisme dan sebagainya ??? ada ???


benda baik saya cakap baik la kan ??? Semoga Datin Seri Rosmah terus kuatkan semangat dalam menempuhi dugaan yang sedang dihadapi sekarang bersama-sama Perdana Menteri kita.Semoga semuanya dipermudahkan hendaknya.teruskan berjuang untuk ana-anak kecil yang baru nak kenal dunia.

PERINGATAN !!!

Suatu hari nanti di Padang Mahsyar,akan ada seorang perempuan Melayu membawa segunung pahala yang amat besar di atas bahu kanannya.Orang akan meneka neka adakah dia Ustazah Bahiyah,Dr Masyiitah atau ustazah-ustazah popular lain kerana banyaknya pahala beliau.Apabila tiba masa hisab,semua orang terkejut kerana perempuan itu bukanlah ustazah mahupun artis yang baru berhijab.Beliau adalah Datin Seri Rosmah Mansor.Pahala beliau banyak kerana seluruh rakyat Malaysia rajin mengutuk beliau.mau kahh anda semua Datin Seri Rosmah jadi macam tu sebab anda rajin kutuk beliau ???? Kalau tak mau jom kita kenal sikit kebaikan Rosmah First Lady dan berubah lahh ke arah kebaikan.apa yang anda dapat dengan mengutuk beliau ??? ingat,saya bukan jilat tapi ini kenyataan !!!

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA !!!

AMPUNKAN DOSA SAYA ANDAI SAYA BANYAK KESALAHAN !!!

MARILAH KITA BERSATU DEMI UMAT ISLAM DAN MELAYU !!!

APA KATA ANDA ??? 

  

RENUNG-RENUNGKAN

9 comments:

Anonymous said...

Tidakkah pura2 namanya. Buat tu semua nak mengaburi mata aja. Aku sikit pun tak terpedaya dgn kepura2an Rosmah Mansor lebih2 lagi bila ada menyatakan yg dia ni perihatin sgtlah dgn anak2 kecil. Apa jenis org klau cucu sendiri tak dijengok dan anak sendiri tak diakui? Admin tak perlulah nak tunjuk semua kepura2an Rosmah selama ni. Lebih baik nasihatkan Rosmah suruh amik gambar dia dgn anak cucunya pastu masuk muka depan majalah atau surat kabar. Barylah rakyat percaya Rosmah perihatin tentang kanak2.

Anonymous said...

Robin Hood...... Niat tidak menghalalkan cara.... Hanya ditujukan kepada Robin Hood...

Quantum Metal Consultant said...

Siapa pula yang menghina rosmah siang malam?

Yang sering dipaparkan oleh media tentang terkehadapannya melebihi PM sendiri....

Siang dan malam disanjung...

Admin sendiri menjilat sampai ke pangkal jari...

Anonymous said...

Badut betul. Macam mana ko yakin kat padang mahsyar macam tu??? Ko tuhan ke? Jgn menjual Allah aw semata2 habuan dunia. Tak berbaloi beb..

Anonymous said...

Paragraph 'Peringatan' tu yg paling lawak sekali...dan lawak yang paling agung sgt2 bila si badut ni ckp dia bukan kaki 'Jilat Menjilat' hahahaha.........ada makna tu.

Anonymous said...

Umpama ustaz beri ceramah la....mereka beri nasihat cukup berhati hati, takut2 salah nasihat,orang dapat nasihat masuk syurga beliau masuk neraka.

Dalam kes Badut ni nak bawa rosmah ke syurga last2 dengan badut2 terjerumus masuk neraka!

Happy la ko dapat rosmah di neraka jahanam!

Anonymous said...

Admin ni bukan setakat jilat buntut , jilat sampai lubang jubur dgn taik2 sekali , jijik.

Unknown said...

Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual MBAH…Angka MBAH EROK PRANAL Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu NomoR MBAH EROK PRANAL..Saya coba beli Paket 4D ternyata Tembus…dan Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib MBAH EROK PRANAL…Yang SaYa Minta Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer MBAH EROK PRANAL 085 377 797 151.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari)))

Anonymous said...

Assalamualaikum semua. Tahniah dan syabas saya ucapkan kepada admin kerana berusaha melihat dari aspek kebaikan. Dalam Islam, kita wajib bersangka baik dengan manusia. Hati manusia, kita tak tahu. Bukan kita yang ada KUASA menilai keikhlasan hati seseorang, bukan kita yang menentukan darjat sesorang di sisi Allah. Mungkin sesorang manusia itu kelihatan hina di mata manusia, tapi di mata Allah kita tak tahu. �� Janji Allah itu pasti. Kita mengutuk orang, kita dapat dosa, insan yang dikutuk dapat pahala. Saya rasa itu yang cuba disampaikan admin dengan gambaran di padang masyhar. Andai kita terus dengan cacian makian ini tidak kira kepada sesiapa pun, tidak kira sehina mata dan sejahat mana pun manusia tersebut, dia tetap mendapat pahala di atas kutukan kita terhadapnya. Wallahualam. :)

 
 
Blogger Templates