Social Icons

Pages

Wednesday, September 23, 2015

EKSKLUSIF !!! KEBAIKAN DS #ROSMAHMANSOR BUAT YANG RAKYAT MALAYSIA TAK TAU DIDEDAHKAN !!!


Walau beliau dihina siang malam,walau apa saja orang kata tentang beliau tetapi kalau bab nak tolong anak-anak kecil,samada yang sihat atau pun yang kurang bernasib baik,maka Datin Seri Rosmah Mansor memang tidak akan teragak-agak untuk membantu.Ini sifat baik beliau yang ramai tidak tahu.Aku bukan nak menjilat.ini blog saya,sukati lahhh saya nak post apa.tapi semua ini kebenaran !!! ada anda lihat pemimpin pembangkang walaupun banyak dapat duit nak buka sekolah untuk kanak-kanak autisme dan sebagainya ??? ada ???


benda baik saya cakap baik la kan ??? Semoga Datin Seri Rosmah terus kuatkan semangat dalam menempuhi dugaan yang sedang dihadapi sekarang bersama-sama Perdana Menteri kita.Semoga semuanya dipermudahkan hendaknya.teruskan berjuang untuk ana-anak kecil yang baru nak kenal dunia.

PERINGATAN !!!

Suatu hari nanti di Padang Mahsyar,akan ada seorang perempuan Melayu membawa segunung pahala yang amat besar di atas bahu kanannya.Orang akan meneka neka adakah dia Ustazah Bahiyah,Dr Masyiitah atau ustazah-ustazah popular lain kerana banyaknya pahala beliau.Apabila tiba masa hisab,semua orang terkejut kerana perempuan itu bukanlah ustazah mahupun artis yang baru berhijab.Beliau adalah Datin Seri Rosmah Mansor.Pahala beliau banyak kerana seluruh rakyat Malaysia rajin mengutuk beliau.mau kahh anda semua Datin Seri Rosmah jadi macam tu sebab anda rajin kutuk beliau ???? Kalau tak mau jom kita kenal sikit kebaikan Rosmah First Lady dan berubah lahh ke arah kebaikan.apa yang anda dapat dengan mengutuk beliau ??? ingat,saya bukan jilat tapi ini kenyataan !!!

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA !!!

AMPUNKAN DOSA SAYA ANDAI SAYA BANYAK KESALAHAN !!!

MARILAH KITA BERSATU DEMI UMAT ISLAM DAN MELAYU !!!

APA KATA ANDA ??? 

  

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates