Social Icons

Pages

Tuesday, September 01, 2015

PERHIMPUNAN HARAM #BERSIH4 !!! ADAKAH PM DS @NAJIBRAZAK DITUKAR ???


adakah Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib ditukar dan digantikan dengan orang lain selepas perhimpunan bersih 4 ??? itu soalan yang pertama saya tanya untuk pembaca Badut Rakyat !!! apa pun saya ingin mengucapkan selamat Menyambut Hari Kebangsaan yang ke 58.Merdeka !!! merdeka !!! merdek !!!

Banyak warna warninya berlaku dalam negara kita sepanjang tempoh yang panjang ini tapi satu pun tidak boleh mengatasi warna warni seorang yang menjadi Perdana Menteri selama 22 tahun.Macam pelangi ada,macam warna tema LGBT pun ada.Tapi lupakanlah dia,umurnya pun mungkin sudah tidak lama.yang kita nak bincang hari ini ialah tentang faedah DAP dan PKR,disokong oleh sekutu baru mereka iaitu mantan Perdana Menteri Tun M mengadakan perhimpunan haram selama 2 hari berturut-turut,nak tanya apa yang dapat dan apa yang dihasilkan ??? Kerajaan persekutuan masih lagi BN,Perdana Menteri masih lagi Datuk Seri Najib,Tun M masih mantan Perdana Menteri.kepada yang bodoh mesti fikir dengan berhimpun atas jalan akan dapat tukar kerajaan masih tak jadi cerdik,duit RM 7.6 billion masih tak tahu dimana diamnya dan sebagainya.akhirnya tidak ada apa yang berubah. 

Jika tidak ada hasil,maka perkumpulan itu menjadi satu yang sia-sia/membazir dan melakukan perbuatan yang sia-sia/membazir ini adalah sangat dimurkai Allah swt seperti mana yang disebut dalam Surah Al-Israa’ 17 26:27 yang bermaksud “Dan janganlah kamu melakukan pembaziran. Sesungguhnya mereka yang suka melakukan pembaziran bersama saudara syaitan dan kerja syaitan ialah menghasut manusia supaya mengkufuri rahmat dan nikmat Allah swt”. 

Tapi syukur kerana kita melihat orang Islam semakin menjauhi perkumpulan haram seperti itu,sebaliknya yang dominasi ialah kaum lain yang belum tentu pun rakyat Malaysia sekalipun etniknya lebih kurang sama.Mereka boleh jadi dari Singapura mahupun Tanah Besar China,bukan orang kita pun.Bangla pun ada.Justeru,dari kejauhan ini sekali lagi saya mengucapkan selamat menyambut hari kebangsaan yang ke 58.Hargailah kemerdekaan yang kita ada sesungguhnya tiada tempat yang lebih baik selain tanah air kita sendiri di dunia yang sementara ini.Dada terasa sebak,tak boleh nak tulis panjang-panjang.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

DASYATnya MINORITI dari puak TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL BerSHIT BANGKAI BABI RASIS ni boleh dibenaqkan BERDEMO HARAM sesuka hati sampai ada yg. PIJAK dan KENCING kat gambaq pemimpin BANGSA Bumiputera Islam/Melayu kita, YAB PM dan YB DS Haji Hadi dan cucuk hidung YAB PM TERCINTA kita; apa KEJADAHNya ni?! Sedangkan MAJORITI Rakyat, terutamanya BANGSA Bumiputera Islam/Melayu seolah diPAKSA berdiam diri , seolah mcm. kita ni TAK dak MARUAH lansung, serta KESELAMATAN dan HAK kita ni diHINA juga mcm. SAMPAH?!

Jadi, PDRM dan AG baru - TANGKAPlah setiap puak BANGKAI BABI ni; awatlah TAKUT sgt. nak mempertahankan HAK MAJORITI Rakyat terutamanya BANGSA Bumiputera Islam/Melayu, terutamanya dari UMNO/PAS, yg. makin diLAYAN/diPROVOKASI punya HINA mcm. ni sekali oleh puak PENDATANG RASIS BerSHIT BANGKAI BABI PKRHOMO/DAPBANGKAI ni! Lihat juga di http://www.bnbbc.my/maria-chin-biadap-perlekeh-bangsa-melayu/ ! Yg. TAKUT sgt. dgn. HAK ASASI SAMPAH/PENIPU Barat/ZIONIS apasal?! Sedangkan depa tak habis-habis MENJAJAH/MEROMPAK Dunia Islam yg. amat kaya minyak/gas- Thorium/Uranium (utk. pembuatan senjata NUKLEAR) serta MEMBUNUH/MEROGOL umat Islam dlm. GENOSID yg. MENINGKAT sewenangnya – termasuk untuk sindiket pemerdagangan ORGAN dan PEDOPHILIA , untuk puak KANIBAL (“Cannibal“) Zionis-Freemason!

Dahlah puak TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL BerSHIT ni sengaja MENGHINA Hari Kemerdekaan dan YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu kita, serta menyesakkan pusat pelancong di KLCC/KL Central/LRT/KTM - apahal boleh dibiaqkan puak TERORIS BANGKAI BABI yg. MINORITI ni MENGGANAS sewenangnya seolah depa KEBAL undg-undg: sedangkan MAJORITI Rakyat yg. CINTAkan NEGARA dan KEDAMAIAN. dibiaqkan MENDERITA dgn. KEGANASAN puak TERORIS BANGKAI BABI ni RASIS ni?!

Patutnya puak ni diHARAMkan guna LRT/KTM dan masuk KLCC/KL Sentral cthnya, sebab depa ni puak TERORIS yg. nak berDEMO secara HARAM dan MENGGANAS untuk menimbulkan HURU-HARA, serta memPROVOKASI Bangsa Bumiputera Islam/Melayu dgn. “TShirt-Tshirt“ RASIS (ada dlm bahasa Cina shj. dgn. gambaq-gambaq PROVOKASI yg. RASIS ke atas PM Bumiputera Islam/Melayu kita)!

Maka, kalau NEGARA ISLAM kita ini serta HAK bangsa Bumiputera Islam/Melayu JATUH ke tangan puak TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL BANGKAI BABI PKRHOMO/DAPBANGKAI ni - aku akan SALAHkan setiap pemimpin Islam/Melayu yg. jadi PENAKUT-nak-MAMPOS; hingga ke keturunan depa!

Nek Tempoyak.

Anonymous said...

Mai kita BANGSA Bumiputera Islam/Melayu BERSATU pi ke Perhimpunan Rasaksa HIMPUNAN RAKYAT yg. akan diadakan di BUKIT BINTANG pada 16 SEPTEMBER 2015 - lihat di - http://mymassa.blogspot.com/2015/09/himpunan-500k-melayu-bersatu-di-bukit.html. SELURUH orang Melayu ahli UMNO dan PAS dijangka memenuhi Bukit Bintang tanda Solidariti di atas perbuatan Kurang Ajar Komunis Cina bentuk baru aka DAP.

Semasa BERSHIT 4.0 orang-orang Cina Menghina-hina dan memijak-mijak kepala Hj Hadi dan Perdana Menteri Islam Melayu.....

Nek Tempoyak.
(Mai kita pakai beramai-ramai T-Shirt ANTI-BerSHIT BANGKAI BABI; dan mai kita juga bawa BENDERA TERCINTA kita! Takkan puak BerSHIT/PKRHOMO-DAPBANGKAI BABI saja ada hak pakai T-Shirt SIAL depa serta berDEMO sesuka hati BABI depa memanjang!)

 
 
Blogger Templates