Social Icons

Pages

Wednesday, September 09, 2015

SIASATAN #LHDN !!! KENAPA #KHAIRUDDIN TAKUT NI SAMPAI BUAT LAPORAN @PDRMSIA ???


Bekas Naib Ketua UMNO Bahagian Batu Kawan telah membuat laporan polis terhadap Ketua Pengarah dan pegawai-pegawai Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) kerana dikatakan menyiasat pendapatan beliau dan isterinya,pelakon Umie Aida.Beliau menyifatkan tindakan tersebut sebagai berat sebelah,tidak profesional dan cenderung menyokong Kerajaan untuk menindas orang ramai. 

apa cerita ni ??? takkan takut kot sampai buat laporan polis ??? anda sendiri telah diisytiharkan muflis pada bulan April 2014 dan kondominium mewah anda telah dilelong oleh pihak Bank kerana kegagalan menjelaskan hutang.Hanya selepas anda membuat laporan polis terhadap 1MDB,barulah segala hutang piutang anda dijelaskan dan tiba-tiba anda dibebaskan daripada muflis.Bukankankah itu satu petanda besar bagi LHDN untuk membuka kertas siasatan ke atas anda dan meneliti kembali segala pendapatan kamu dan isteri kamu perolehi ??? 

Manalah tahu anda dan isteri mungkin lari dari membayar cukai pendapatan sedangkan pada masa yang sama anda boleh pergi melawat benua Eropah.Jika LHDN tidak menyiasat kes anda,sewajarnya LHDN boleh tutup kedai.Mengapa anda takut disiasat oleh LHDN sedangkan mereka sebenarnya menjalankan tugas mereka ??? Bukan anda sahaja malah mana-mana rakyat Malaysia juga akan disiasat jika ada sesuatu yang mencurigakan.apa cerita ni ??? jangan salahkan orang lain yang menyiasat anda.lain kali tengok diri sendiri dulu !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Dia tak puas ati kot... yg dpt derma 2.6 bilion lhdn tak jenguk... tp dia yg jd dpt derma ciput lhdn ada masa pulak.... hahaha....

Anonymous said...

Loser yang sentiasa berasa takut dan bimbang. Cubalah fikir keadaan orang yang sebegini. Apa problemnya kalau tidak membuat salah kenapa mesti takut dan selalu dalam keadaan bimbang takut dan curiga. Mungkin ada sesuatu yang cuba disorok dan sewaktu dengannya. Lebih baik berterus terang supaya hidup tenang tidor pun lena mandi basah makan pun kenyang. Hindarkan perasaan hasad dengki dan bersubahat dengan perkara yang tidak baik sucikan hati pasti ketenangan akan muncul dalam hidup. Dalam perkataan pendek TAUBAT.

Anonymous said...

Dia ada isteri 2-3 ke?

 
 
Blogger Templates