Social Icons

Pages

Thursday, July 21, 2016

#1MDB @1MDB !!! #TONYPUA KENCING RAKYAT ??? APA CERITA NI ???


apa cerita ni tony pua ??? agak-agak la kalau nak menipu rakyat pun dengan tweet anda !!! Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak tidak langsung terlibat dalam apa jua pendakwaan/siasatan di Amerika Syarikat seperti mana fitnah yang disebarkan penyokong DAP dan Tun Mahathir pagi ini.Ahli Parlimen DAP,Tony Pua ini sengaja buat fitnah seperti yang di atas dan saya yakin,Datuk Seri Najib akan menyamannya tidak lama lagi.Lainlah kalau screenshot di atas bukan dia buat,ada orang nak kenakan dia,itu lain.Tapi sehingga disahkan sebaliknya,kita anggap itu adalah betul.Si bodoh itupun tahu kalau Datuk Seri Najib saman,dia akan minta maaf.Itu bukan masalah,yang pentingnya cipta persepsi buruk mengenai Datuk Seri Najib di kalangan rakyat,nanti screen shot boleh berlegar di grup-grup whatsapp bils pilihanraya nak dekat. 

Kebetulan penyokong DAP dan Tun Mahathir ini sebahagian besarnya bodoh,mudah sangat modus operandi macam ini nak berjalan.Dia kalau waras dan ada agama,awal-awal lagi tak masuk otak.Masalah dengan orang ni semua,dia sistem perundangan negara sendiri pun tak faham tapi nak ulas sistem perundangan Amerika,itu yang bodohnya.Apa yang berlaku di US itu adalah lanjutan dari laporan yang dibuat oleh penyokong Tun Mahathir sendiri kepada Department of Justice (DOJ) Amerika Syarikat beberapa bulan dulu. Ada laporan dan ada siasatan, itu saja. Semua orang tahu Mahathir hantar orang ke beberapa negara buat laporan yang sama dan inilah yang berlaku di US semalam.Peguam Negara bertindak ke atas laporan yang dibuat penyokong Tun Mahathir,itu saja. 

Alah,yang dulu kata FBI nak tangkap Najib itulah (tak tangkap pun),ini sebahaguan darinya lah.Sebelum ini pun Peguam Negara Switzerland pernah buat kenyataan yang hampir sama,tak jadi apa pun,Datuk Seri Najib masih disini,1MDB pun masih beroperasi sebab kedua-duanya tidak terlibat,Tun Mahathir saja yang nak nampak begitu.Yang pentingnya Datuk Seri Najib tak terlibat,nama beliau tidak disentuh pun melainkan ketika wartawan aju soalan kepada Peguam Negara US sama ada beliau terlibat dab jawapannya TIDAK !!!

TAK PERCAYA ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Bilah nak diPENJARAkan dan diSAMAN berJUTA si TERORIS TODI puaKA HOMO JIJIK JUBOQ BABI KURAP si KETURUNAN PENJAJAH/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni?!! Mcm KEBAL undg2 betullah puak TERORIS PENJAJAH DAPJUBOQ BABI ni!

Itulah, bilalah juga si SPRM yang sungguh MENCURIGAkan tu nak MENYIASAT si TERORIS ZIONIS DAPJUBOQ BABI berIJAZAH LONGKANG ni dapat DERMA USD 300 JUTA (RM 1.2 BILLION) dari rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael tu - begitu juga PDRM untuk siasat bawah AKTA TERORISMA kerana 17 pakar strategi DAPJUBOQ ANJING yg. diKETUAI si TODI-puaKA, di LATIH oleh TERORIS MOSSAD dan si KM spt. TONGGENG eng BANGKAI BABI boleh pula asyik jumpa DUTA IS(IS)rael, serta IS(IS)rael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia di Port Dickson!! Kami RAKYAT tengah TUNGGU ni! SPRM/PDRM bah. TERORISMA – hang buatlah KERJA betul-betul oi!

Dan OI si TERORIS DAPBANGKAI BABI, awat lu TAK juga buat REPOT POLIS serta SAMAN Razali ni kalau TAK betul aaahhh?! Tapi boleh pula si DAPJUBOQ BABI ni nak SAMAN Mufti Pahang kita psl. isu KAFIR HARBI tu!!

Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ :

DAP Terima Latihan Dari Mossad?

January 4, 2016 By WakeUp Malaya

Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali Abdul Rahman menegaskan beberapa kali bahawa DAP mempunyai hubungan istimewa dengan Israel.

Pada 2012, Razali telah mendedahkan hubungan DAP-Israel ketika berceramah di Putrajaya:
—–
Tapi apakah hubungan istimewa Israel dengan DAP? Kalau tak istimewa, tidak kami dilatih hampir 3 tahun oleh Israel. Dilatih oleh pihak Mossad. Saya terima latihan daripada Mossad.

Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.

Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.

Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya. Benda ni antara projek Isreal-Singapura dan DAP.

Bila saja bubar Parlimen, masa tulah duit akan masuk dan juga pakar-pakar Israel. Mereka merupakan beberapa warganegara asing. Mereka juga akan menyusup masuk ke bumi Malaysia ni. Semasa itulah Tuan-tuan boleh melihat kempen pilihanraya yang paling ganas akan berlaku di bumi Malaysia ni...... (teruskan membaca)

Dahlah bekas perisik US. Edward Snowden MENDEDAHkan IS/ISIS ditubuhkan MOSSAD-CIA (CIA/NATO disyaki sudah diKUASAI ZIONIS)! Patutlah NEGARA ISLAM kita ni sekrg. diCEROBOH terang2an oleh PENGGANAS KANIBAL ZIONIS, IS/IS(IS)rael!

 
 
Blogger Templates