Social Icons

Pages

Monday, July 18, 2016

PARTI BARU #TUNMAHATHIR !!! TU DIAA !!! DAH ADA YANG MENGAMUK !!!



adakah ini senarai terbaru parti dibawah Tun Mahathir ??? siapa nak mengaku ??? sudah tentu ini bukan senarainya kerana sabtu lalu sudah terbongkar gambar diatas adalah PALSU !!! ramai yang mengamuk kerana nama mereka dikaitkan,itu dengar cerita laa tapi tak tahu betul atau tak sebab tiada kenyataan dibuat sehingga kini.hanya segelintir.tetapi sepatutnya...saya akan jelaskan dibawah.nampaknya ini membawa impak positif.kenapa saya kata positif ??? ini kerana dengan wujudnya senarai itu,baru kita tahu ada juga dua ke tiga kerat yang namanya dipetik dalam itu,selama ini bukan main lantang mengkritik kerajaan,rupanya marah pulak bila nama mereka cuba dikaitkan dengan Tun Mahathir dan parti barunya.Bukan dituduh jadi pencuri ke penyamun,dituduh duduk saf tertinggi parti Mahathir,takkan itu pun nak kecik hati juga ??? Persoalannya kenapa marah ??? Tak betul nafi macam biasa sajalah,nak marah kenapa pulak ??? Tak tahulah kalau dikaitkan dengan Tun Mahathir ni tandanya jahat,itu yang marah sangat tu yekkk ??? 

untunglah dikaitkan dengan parti baru Tun Mahathir,ahli saja nanti sah-sah dah lebih sejuta orang.Tandatangan deklarasi rakyat saja dah 1.4 juta,yang likes facebook guna nama dia dan anaknya tak kira lagi,tak berjuta-juta ahli ??? Dalam masa yang sama,tidakkah nanti takut dengan penafian ini Tun Mahathir akan berkecil hati ??? Yelahhh,walaupun senarai itu di dakwa palsu tapi semua penafian yang dibuat setakat ini,tidak.hanya beberapa orang jerr buat.yang lain ??? Tun Mahathir mungkin berharap orang yang menafikan tu akan menyokongnya dan parti barunya itu walaupun tidak duduk dalam majlis tertinggi.Kalau tak sokong sekalipun,jangan umum secara terbuka.diam-diam la dulu,anda pun tahu siapa kan ??? kalau tak tau,anda nak tahu siapa ????

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA 

saya sambung balik cerita ni.buruk benarlah nampaknya nanti sebab parti pun tak tubuh lagi ni,dah ada yang umum tak sokong.Mana nak letak muka.lagipun,ada diantara mereka yang menafikan ni,namanya selalu dipetik Tun Mahathir dan kuncu-kuncunya sebagai pihak yang tahu ‘kisah sebenar’ dalam isu seperti 1MDB dan dana RM 2.6 billion.Tun Mahathir dakwa orang ini nak dakwa Datuk Seri Najib di Mahkamah tapi sebelum itu sempat,dah kena buang dulu.Dengan cerita macam itu,patutnya tidak ada masalah orang ini sokong parti baru Mahathir (apatah lagi dinamakan dalam Majlis Tertinggi),tapi tak berlaku macam itu,malah,beliau antara yang terawal nafi.Nanti persoalannya,betul ke tidak apa yang Tun Mahathir cakap selama ini mengenai orang ini ??? Dah nampak Tun Mahathir macam pembohong.Tadi dah nampak macam jahat,sekarang pembohong pulak.sebab itu saya kata,walaupun di dakwa palsu,senarai itu bawak banyak impak positif sebenarnya.Terbuka mata rakyat sikit,yang dok heboh konon banyak sangat sokongan ni sebenarnya macam mana ??? tepuk dada tanya iman

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates