Social Icons

Pages

Friday, August 26, 2016

KOMPLOT JATUHKAN PM DS @NAJIBRAZAK !!! KERTAS SIASATAN 3 TAN SRI WAJAR DIBUKA SEMULA !!!



1. Kenyataan Tun Mahathir bahawa terdapat salah seorang yang bergelar TAN SRI yang mengkhianati 3 Tan Sri yang lain yakni Zeti Aziz,Abu Kassim dan Ghani Phtail dalam kes konspirasi menjatuhkan Perdana Menteri mengundang skrip baru berhubung aduan polis yang pernah dibuat oleh Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia berhubung perkara yang sama. 

2. Meskipun aduan berkenaan akhirnya dirumuskan oleh Ketua Polis Negara sebagai sekadar spekluasi dan tidak berasas dan siasatan ditutup,namun dengan perkembangan terbaru melalui kenyataan Tun M,isu ini perlu dibuka semula untuk mencari kebenaran.Tun M perlulah dipanggil untuk memberi keterangan dan disoal siasat memandangkan beliau seakan lebih arif dan mengetahui dengan mendalam berhubung pengkhianatan dan konspirasi menjatuhkan kepimpinan negara. 

3. Siasatan dan tindakan yang wajar berhubung kes ini amat perlu memandangkan ianya satu kes yang berprofail tinggi melibatkan peranan orang kenamaan.Isu yang boleh menjejaskan keselamatan negara,kestabilan politik dan isu integriti sumpah menyimpan rahsia dan setia kepada kerajaan yang sepatutnya dijulang oleh tiga orang penjawat awam utama negara. 

4. Dengan siasatan terperinci juga,individu keempat yang juga bergelar Tan Sri yang telah mengkhianati pakatan konspirasi 3 orang Tan Sri dimaksudkan dapat diperjelas kepada masyarakat supaya segala spekulasi, sangkaan dan tandatanya yang berligar di minda rakyat dapat dirungkaikan. 

5. Oleh demikian selaku warga yang cintakan negaranya dan demi untuk membolehkan kuatkuasa undang-undang dapat ditegakkan demi memihara keselamatan dan kestabilan negara, saya penuh yakin dan percaya serta menyarankan pihak PDRM agar siasatan semula kes ini wajib dibuka semula.

Syed Mohd Johan Rizal bin Syed Unan Mashri 
Pengerusi Kelab Belia Darul Aman

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates