Social Icons

Pages

Tuesday, March 07, 2017

KANTOI !!! #KHIANAT #MUKHRIZMAHATHIR TERKUBUR DI #DARULAMAN ???


1. Game Kedah vs Melaka 4 Mac kehadiran penyokong lebih 25 ribu. 

2. Padat Stadium dengan momentum kemenangan diteruskan.KINI hijau kuning di pesada Liga setelah awal musim takhta Piala Sumbangsih digengam. 

3. Edisi 2016 Piala Malaysia dijulang dan tidak mustahil dengan komitmen sekarang baki 2 Piala yakni Piala FA dan Piala Malaysia versi 2017 boleh diraih. 

4. Nun dibalik scoreboard stadium anak muda bersorak riang.DI tempat duduk berbumbung sudah heboh dibicarakan perlunya Stadium baru. 

5. Kelab penyokong Kedah ( Kepak) dan rangkaian penyokong lain cukup gembira kerana sukan bola.dapat menyatukan semua.. 

6. Jatidiri Keda mekar menyala nyala. 

7. Majoriti penonton seawal usia 2 tahun hinggalah 65 tahun bersatu hati. 

8. Ramai yang sudah menerima inilah kesungguhan tindakan Presiden KFA bekerja keras mencari dana RM30 juta setahun demi kelangsungan pasukan. 

9. Jurulatih..pengurus dan pemain melakar peranan tersendiri.Kata kuncinya muafakat..enjoy the game dan tidak mengecewakan harapan peminat. 

10. Barangkali yang kian kecewa adalah Mukhriz dan konconya.DOA dan hasrat serta tipu daya mereka untuk melihat tim Lang Merah gagal tidak kesampaian. 

11. Rencana jahat mereka dulunya di awal 2016 dengan mengupah budak budak mabuk ketum dan yang ada rekod jenayah melakukan kerja boo pada Presiden KFA kini sudah tidak berbekas. 

12. Cubaan terbaru dalam.game menentang Melaka ialah mengupah setiap seorant budak yang masih bersekolah dengan kadar RM30 dengan sebungkus ketum. 

13. Sekadar untuk mengangkat bendera Bunga. 

14. Namun kibaran bendera ditenggelamai oleh sorakan 25 ribu penyokong setia. 

15. Dalam sejarah bola sepak Kedah sejak cetusan kebangkitan diserlahkan oleh arwah Ahmad Basri dan Cikgu Kassim Saad.inilah kali pertama Darul Aman cuba dipolitikkan.

16. Siri hasutan bengap yang direncana oleh Mukhriz tatkala beliau menjadi Presiden KFA. 

17. Keistimewaan tiket percuma beliau hanya berikan pada kelompok tertentu.

18. Wang KFA diseleweng sekadar memuas hatinya. 

19. Konconya yang tidak tahu menahu tentang bola diberi jawatan dlm KFA dengan imbuhan lumayan. 

20.Pernah dieranya 3 bulan gaji pemain tidak berbayar lalu dirompak hasil balak negeri atas alasan mahu membayar haji meski sudah diikrar dalam pentadbirannya balak dihentikan dan tidak lagi menjadi hasil utama negeri. 

21.Itulah munafik dan hipokritnya Mukhriz.Kini aura ciptaanya dan kekotoran hati jahatnya berkubur di Darul Aman.Jadi sejarah hitam yang dikenang zaman berzaman dan diingati sebagai mantan MB yang cuba mempolitikkan padang bola.Seperti kata Mahfuz Omar.Mukhriz layak digelar Mat Bluur.. 

Catatan Boboi FC

APA KOMEN ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates