Networkedblogs

GEMPAR !!! NIK AZIZ KATA BLOGGER BUAT KERJA BODOH BERKENAAN VIDEO ITU ??? TUNGGU,NIK AZIZ AKAN DI BOGEL KAN !!!


nampak nya Nik Aziz dah marah berkenaan dengan isu panas yang melanda ADUN PAS ni..kalaulah marah jangan lah maki blogger sampai macam tu sekali.cuba anda tengok video yang saya dah letak kat bawah banner dan di bawah tu macam-macam pendedahan dah berlaku,sebab itu Nik Aziz cakap sampai macam tu sekali.tp saya pun nak bagitahu anda semua boleh ker ALLAH maaf kan kita selepas ALLAH ampun kan dosa kita dlm sehari selepas apa yang kita dah buat ???






Malah Ustaz Saidi pun dah buka cerita ni dalam ceramah Beliau,Beliau adalah saksi utama dalam pendedahan ekslusif ini.isteri orang pulak ADUN selinsing beradu dlm keretapi masa perkara berlaku.kalau tak ada bukti,kami takkan dedah kan satu persatu.biasalah puak PAS ni,bila kita dedah kan satu persatu depa ni tak percaya,yang depa ni tahu memburukkan UMNO tapi dah jelas bukti tak sahih dan tak ada bukti boleh pulak ??? contoh nya macam felda bankrap..adik ipar dan saudara saya pun ada juga berasal dari felda,bila saya korek pasal benda-benda ni depa cakap depa beruntung tinggal di felda,apa yang mereka dapat semua nya dari felda itu sendiri...



berbalik pada cerita ADUN PAS ni,selepas kejadian yang berlaku,Ustaz Saidi ni pergi lah rumah Nik Aziz nak memberitahu berkenaan degan ADUN selinsing ni.selepas itu Ustaz Saidi mintak Nik Aziz jatuh kan hukuman hudud,tak nak pulak Nik Aziz jatuhkan.agak nya malu kot.malah Nik Aziz nak solat istiharah pulak.kononnya nak minta petunjuk dari ALLAH.1 hari selepas itu Ustaz Saidi datang balik ke rumah Nik Aziz.kenyataan yang di berikan oleh Nik Aziz adalah "ALLAH TA'ALA DAH MAAFKAN USTAZ SAIFUL BAHARIN" sebab tu saya bagitahu anda semua,boleh ker 1 hari ALLAH maaf kan dosa kita.kalau kita solat sunat taubat pun belum tentu lagi kita dapat diampun dosa-dosa kita ni.kita kena ikhlas dalam solat tu bahawa kita betul-betul ingin bertaubat.


dalam kenyataan sidang akhbar semalam boleh pulak Nik Aziz mengatakan "Kerja orang blog ini tak reti dosa pahala,Malaysia ini suasana dia,suasana tak reti dosa pahala.Inilah yang menyebabkan hakim syarie ditangkap rasuah.Inilah suasana Malaysia,macam tak ada agama, baik sikit daripada komunis,komunis tak ada tuhan langsung,Tapi kita ada tuhan,buat apa,".Nik Aziz diminta mengulas pendedahan blog rakan seperjuangan saya PAPA GOMO menerusi pendedahan klip video yang anda lihat di bawah banner blog saya BADUT RAKYAT...

KEPADA SEMUA PEMBACA ARTIKEL BADUT RAKYAT,PENDEDAHAN DEMI PENDEDAHAN AKAN SAYA BONGKAR."NIK AZIZ AKAN DIBOGEL KAN"!!!

POST BY WAYNE...

7 comments:

Bentaraguru said...

Nik Aziz tak patut persalahkan bloger, kan negara ini demokrasi. Kalau merasa kita kena nyanya atau apa benda yang melanggar undang-undang, ambil tindakan Mahkamah.
Tak payah nak tunjuk gedebee la. Malu ke orang. Zaman muda dak lama pergi, kini zaman membetul halatuju dengan Allah. Ingat, ALLAH mengetahui segala-galanya. Balasan Allah MESTI dapat lihat di dunia ini atau diakhirat. Para beloger, teruskanlah perjuangan anda.

Anonymous said...

Video ini bukan BUKTI tapi tuduhan. Bukti mestilah dalam bentuk gambar sewaktu kejadian. Kalau ini dianggap bukti maka dah banyak bukti pasal pembunuhan Altantuya didedahkan. Nampaknya orang UMNO masih lemah dalam aspek pembuktian. Kalau masuk mahkamah lawyer tanya betul ke kamu nampak Adun tu pakai seluar dalam? Mana buktinya? takkan nak tunjuk video ni kot...

Zam Penang said...

Buktinya ialah = Ustad Saidi ni la. Mesti dia bley sebutkan sapa yg ada dikawasan jenayah waktu ia berlaku dan sapa ada waktu dia tanyakkan soalan ini kepada Nik Ajis.

Apa susah, repot polis kalau tak betul...blogger bukannya kebal dari undang2.

Tp penafian sebelum penyelidikan lepas tuh pakai anon....kira baculla......teloq simpan dlm safe kut.

Hahn said...

Eh menjadikan tanggungjawab muslim keseluruhannya menegakkan hukum Allah. Sekiranya berlaku apa apa perkara mesti kita ambil tahu dan lapurkan.

Rakyat adalah mata kepala keamanan setempat. Sebab itu bila berlaku kesalahan perlu ada saksi.

Ugama apa lah N.ajis ni. Komunis baik sikit dari dia sebab komunis pun ikut hukum hakam komunis.

Anonymous said...

ye dok ni?

Anonymous said...

hahhahha....btg Adun tuh yg xtau dosa pahala nak menjolok lubang xkira bini orangke, tiba2 orang UMNO jugak yang disalahkan..aduhaiii senangnya hidup.....lepas tuh mintak NIk Najis ampunkan dosa..patutlah org2 PAS PIS PUS xkesah sgt dah sbb dosa2 besar dornag Nik Najis ada bole ampunkan ....

Anonymous said...

http://propartiislammalaysia.blogspot.com/2010/12/terbaru-papa-gomo-si-penipu-sudah.html


mmmmmmmmmmm