Social Icons

Pages

Thursday, December 23, 2010

GEMPAR !!! NIK AZIZ KATA BLOGGER BUAT KERJA BODOH BERKENAAN VIDEO ITU ??? TUNGGU,NIK AZIZ AKAN DI BOGEL KAN !!!


nampak nya Nik Aziz dah marah berkenaan dengan isu panas yang melanda ADUN PAS ni..kalaulah marah jangan lah maki blogger sampai macam tu sekali.cuba anda tengok video yang saya dah letak kat bawah banner dan di bawah tu macam-macam pendedahan dah berlaku,sebab itu Nik Aziz cakap sampai macam tu sekali.tp saya pun nak bagitahu anda semua boleh ker ALLAH maaf kan kita selepas ALLAH ampun kan dosa kita dlm sehari selepas apa yang kita dah buat ???






Malah Ustaz Saidi pun dah buka cerita ni dalam ceramah Beliau,Beliau adalah saksi utama dalam pendedahan ekslusif ini.isteri orang pulak ADUN selinsing beradu dlm keretapi masa perkara berlaku.kalau tak ada bukti,kami takkan dedah kan satu persatu.biasalah puak PAS ni,bila kita dedah kan satu persatu depa ni tak percaya,yang depa ni tahu memburukkan UMNO tapi dah jelas bukti tak sahih dan tak ada bukti boleh pulak ??? contoh nya macam felda bankrap..adik ipar dan saudara saya pun ada juga berasal dari felda,bila saya korek pasal benda-benda ni depa cakap depa beruntung tinggal di felda,apa yang mereka dapat semua nya dari felda itu sendiri...



berbalik pada cerita ADUN PAS ni,selepas kejadian yang berlaku,Ustaz Saidi ni pergi lah rumah Nik Aziz nak memberitahu berkenaan degan ADUN selinsing ni.selepas itu Ustaz Saidi mintak Nik Aziz jatuh kan hukuman hudud,tak nak pulak Nik Aziz jatuhkan.agak nya malu kot.malah Nik Aziz nak solat istiharah pulak.kononnya nak minta petunjuk dari ALLAH.1 hari selepas itu Ustaz Saidi datang balik ke rumah Nik Aziz.kenyataan yang di berikan oleh Nik Aziz adalah "ALLAH TA'ALA DAH MAAFKAN USTAZ SAIFUL BAHARIN" sebab tu saya bagitahu anda semua,boleh ker 1 hari ALLAH maaf kan dosa kita.kalau kita solat sunat taubat pun belum tentu lagi kita dapat diampun dosa-dosa kita ni.kita kena ikhlas dalam solat tu bahawa kita betul-betul ingin bertaubat.


dalam kenyataan sidang akhbar semalam boleh pulak Nik Aziz mengatakan "Kerja orang blog ini tak reti dosa pahala,Malaysia ini suasana dia,suasana tak reti dosa pahala.Inilah yang menyebabkan hakim syarie ditangkap rasuah.Inilah suasana Malaysia,macam tak ada agama, baik sikit daripada komunis,komunis tak ada tuhan langsung,Tapi kita ada tuhan,buat apa,".Nik Aziz diminta mengulas pendedahan blog rakan seperjuangan saya PAPA GOMO menerusi pendedahan klip video yang anda lihat di bawah banner blog saya BADUT RAKYAT...

KEPADA SEMUA PEMBACA ARTIKEL BADUT RAKYAT,PENDEDAHAN DEMI PENDEDAHAN AKAN SAYA BONGKAR."NIK AZIZ AKAN DIBOGEL KAN"!!!

POST BY WAYNE...

Post a Comment
 
 
Blogger Templates