Social Icons

Pages

Thursday, December 23, 2010

GEMPAR !!! CHEGU BARD DIMINTA TOLAK JAWATAN PKR !!!


Badrul Hisham Shaharin atau di kenali sebagai Chegu Bard nampak nya telah di minta menolak jawatan yang ada dalam PKR.jawatan apa tu sampai di tolak,jawatan tu tinggi sangat ker ??? ataupun jawatan itu hanya AJK saja ???

WOW !!!! tinggi juga jawatan tu,jawatan itu adalah jawatan Timbalan Setiausaha Agung parti yang ditawarkan kepadanya baru-baru ini.saya dengar memang Chegu Bard akan menolak semua jawatan sehingga penyiasatan dan tindakan terhadap penyelewengan dalam pemilihan parti diselesaikan secara telus.takkan jawatan timbalan pun kena tolak ??? kesian juga Chegu Bard ni.

kenyataan dari Ketua AMK Cabang Tenggara,Azlan Ishak dalam blog nya KLIK DI SINI menyebut ini adalah pandangan Azlan Ishak itu turut dikongsi dengan ramai pemimpin muda pelbagai peringkat dalam parti yang didakwa memerlukan kepimpinan anak muda berprinsip seperti Chegubard.


“Ramai mengetahui apa yang terjadi (dalam pemilihan parti) mula kecewa. Namun kekecewaan ini sedikit tertangguh dan terubat apabila masih ada tokoh dalam parti yang dilihat gigih mendesak siasatan dan tindakan telus diambil seperti Chegubard.Pendapat ini juga saya rasa turut dikongsi dengan ramai pimpinan muda pelbagai peringkat dalam parti ini. Kami memerlukan pimpinan anak muda berprinsip.

kita tunggu sehingga kes ini selesai,kepada semua ahli PKR anda telah nampak sendiri apa yang terjadi.kalau anda nak tahu hanya 10 peratus sahaja yang menggundi untuk pemilihan PKR 2010.adakah ini menunjukkan parti PKR adalah parti yang paling kuat di malaysia ini ???

RENUNG-RENUNG KAN LAH...

POST BY WAYNE...

No comments:

 
 
Blogger Templates