Social Icons

Pages

Wednesday, January 12, 2011

GEMPAR !!! ADA LAGI FITNAH TERBARU DATUK RAIS YATIM !!!


setelah isu Datuk Seri Rais Yatim telah reda,semalam saya dengar ada lagi perancangan JAHAT terhadap Datuk Seri Rais Yatim akan di adakan dalam masa terdekat ini bagi Melemparkan FITNAH dan Menjatuhkan maruah Beliau.macam tak puas hati jer nampaknya blogger dari Haluan kiri ini ??? saya dengar Kumpulan ini akan mengupah seorang yang dikatakan begitu hampir dengan Datuk Seri Rais Yatim bagi membuat pengakuan bahawa Datuk Seri Rais Yatim sememangnya terlibat di dalam kes ini.


saya meminta para Rakan-Rakan Blogger yang melihat artikel ini untuk bersiap sedia menghadapi FITNAH kedua ini yang akan di mainkan oleh Blogger Blogger Pakatan haram selepas ini dan tidak mustahil isu ini juga akan diMulakan lagi sekali oleh Blogger Rocky dan Big DOG.itu yang saya dapat rasakan sekarang.kenapalah asyik tak puas hati dengan isu tersebut ??? semuanya dah settle,lagi nak memburukkan keadaan ???

saya menyarankan agar pengunjung yang membaca artikel BADUT RAKYAT tidak mudah terperdaya dengan fitnah kedua ini.Serangan ini dikatakan kononnya akan menguatkan lagi bukti bahawa Rais Yatim pernah merogol Robengah.

sila lihat video di bawah untuk membuktikan segalanya bahawa Datuk Seri Rais Yatim tidak Bersalah



anda sudah lihat video di atas ??? untuk bukti lebih kukuh bahawa Datuk Seri Rais Yatim tidak bersalah

KLIK DI SINI DI SINI DAN DI SINI

POST BY WAYNE...

1 comment:

Mordecai Kucai said...

Ni tak lain kerja Anuwar untuk buat kecoh satu Malaysia. Lihat lah masalah masaalah yang timbul. Terancang tapi tidak pula bijak. Isu bahalol saja. Nasib orang Malaysia berakal jadi api itu tidak marak malah terbakar setempat dan terpencil.

Buang la sisa sisa hidup dengan berniat merosakkan Negara. Kita tahu kalau dia dapat tampuk pemerintahan Negara makin rosak.

Buatlah segala yang tak baik. Itu amalan tu. N.ajis pun tak leh perbetulkan dia. Masakan ketam mengajar anaknya berjalan lurus!

 
 
Blogger Templates