Social Icons

Pages

Wednesday, February 23, 2011

BLOGGER UMNO DAPAT RM5 RIBU SEBULAN ???



Pada 15 Febuary 2011 satu forum tertutup telah diadakan untuk membincangkan bagaimana PKR dan pak-khatan rakyat dapat meningkatkan sokongan pengundi melayu.

Salah seorang pembentang kertas kerja dalam forum itu bersama dengan Nurul Izzah yang juga anak kepada seorang peliwat ialah wartawan Utusan Malaysia,Hata Wahari ,orang yang sering mengatakan dia seorang yang bebas dan tidak berpihak kepada mana-mana parti politik.

Dia kata dirinya bebas, tetapi dia boleh bentang kertas kerja dalam forum PKR bagaimana cara nak jatuhkan Umno dan BN. Bebas kepala angguk dia !

Antara perkara yang dicadangkan oleh wartawan Utusan Malaysia itu ialah,
  • Potretkan masalah bahagian-bahagian Umno supaya menimbulkan rasa tidak puas hati di kalangan ahli-ahli Umno.
  • Potretkan masalah PM dan TPM tidak sebulu dan PM akan mengenepikan TPM sekiranya BN menang besar dalam pru akan datang.
  • Serang isteri PM,Datin Sri Rosmah Mansor.
  • Wujudkan situasi isteri TPM tidak puashati dengan isteri PM.
Itu sebahagian cadangan-cadangan yang dikemukakan oleh seorang wartawan Utusan Malaysia di mana Umno mempunyai kepentingan dalam syarikat itu. Boleh lihat dibawah ini cadangan-cadangannya yang lain. Double click pada imej untuk melihatnya dengan jelas.

Tujuan mereka cipta isu itu dan minta ianya disebarkan tidak lain tidak bukan ialah supaya timbul perasaan tidak puas hati dikalangan ahli-ahli Umno sendiri sehingga mereka berpecah. Apabila ahli-ahli Umno berpecah ianya akan terbawa-bawa sehingga dalam pru akan datang dan seterusnya membuatkan anda semua marah, tidak bekerja bersungguh-sungguh dan akhirnya BN yang terima kesannya.

NAK LAGI PANAS ???

KLIK DI SINI

KEPADA HATA HAWARI,BOLEH KAH ANDA TUNJUK BUKTI YANG KAMI DAPAT RM5 RIBU SEBULAN ????

KALAU ANDA NAK TAHU,KAMI NI PEJUANG BLOGGER BEBAS.TAK PERNAH PUN KAMI DAPAT RM5 RIBU SEBULAN.KALAU DAPAT LAH RM5 RIBU SEBULAN BAIK GOYANG KAKI DUDUK KAT RUMAH.TOLONG JAGA SIKIT MULUT ANDA HATA HAWARI.JANGAN MAIN SERKAP JARANG JER BRO.



HATA HAWARI,TOLONG DEDAHKAN SIAPA YANG DAPAT RM5 RIBU SEBULAN



ADA BERANI ???

2 comments:

Jeepers Creepers said...

biasa yang dapat duit buat blog ni jenis blogger belaan yahudi zionis cam puak pas dan pkr je hehehe

Anonymous said...

i think hatta wahari is an all-confused man, trapped between his words and his relationship with the opposition.

as a leader of the NUJ, he shouldn't have taken part in such a forum. it reflects who dictates his mind and writings.

i am not sure whether he is fit in his position now but personally, i would like him to be a WORKING JOURNALIST who writes with fact and figure.

malangnya, wartawan yang mendakwa dirinya bebas ini sebenarnya lebih condong ke arah pembangkang.

sebagai wartawan hampir 30 tahun, saya sendiri tidak nampak apa sebenarnya yang diperjuangkan oleh hatta... melainkan mencari publisiti diri.

i used to be in the NUJ but we were more towards improving the rights and well-being of local journalists. yes, we got friends among the opposition but we were always supportive of the govt, in its many ways.

to criticise the govt is not by letting ourselves to be a horse to the opposition.

 
 
Blogger Templates