Social Icons

Pages

Friday, March 11, 2011

SAH !!! KEDAI NOMBOR EKOR DI SELANGOR TAKKAN TUTUP SAMPAI BILA-BILA !!!


sebelum ini pada PRU 12,pakatan haram telah berjanji sekiranya menang di selangor semua yang haram akan ditutup selepas memerintah.tapi sekarang apa dah jadi ???

Kerajaan negeri Selangor yang diterajui oleh PKR tidak boleh menutup kedai yang menjual tiket loteri atau nombor ekor di negeri itu sebagaimana yang dilakukan oleh kerajaan PAS Kelantan.kenapa tak boleh ??? kalau kelantan dah tutup,selangor kenapa tak nak tutup ??? kan dah janji pakatan ???


Pesuruhjaya PAS Selangor,Datuk Dr Hasan Mohamed Ali memberitahu kepada sidang media petang semalam,kerajaan negeri akan meminta pandangan alim ulama dan pengamal undang-undang terlebih dahulu sebelum membuat tindakan seperti itu.Bagaimanapun keadaan di Selangor tidak boleh disamakan dengan di Kelantan.aik ??? kenapa tak sama ??? selangor ada tau apa yang kelantan ada kecuali kilang arak jer...kat kelantan pun tak perlu minta izin,terus tutup jer


nak tanya ni,kata nak tutup kilang arak kat selangor ???? masa pakatan menang,tak silap saya lesen kilang arak nak mati,kenapa bagi semua kilang arak tu sambung lesen ???

sebab tu saya bagitahu kat setiap posting,pakatan ni janji jer lebih tapi tak buat pun...

2 comments:

Anonymous said...

mana bolih tutup....khalid gereja dah rasa calsberg tu sedap.
hasan ali dah macam unta kat negara arab...
beribu tahun dok bawa kitab sampai berlekok tulang belakang tapi tak juga bolih membaca...
contoh la tu...
hasan ali lebih kurang unta jer.

toto premium dah 36 juta hadiah nyer..
nak jumpa nik ajis minta nombor..
kena leh sponser gi mekah.


siam islam not isle

hangkedee said...

cakap bergeger gegar tiang ceramah, itu sebelum menang tapi bila menang macan tikus lari lintang pukang,dasar tikus kastiri kucing pun tak higin nak makan.itu lah Hasaang bukan sgt hassan.hasang pakar nasi basi.podah thuii pakar tahikkucing.Takut brader R. liu.telur kecut= keris mudin

 
 
Blogger Templates