Social Icons

Pages

Thursday, April 28, 2011

ALLAH MAHA BESAR !!! ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiej7KrrROJaZtgHx9BjJU4-auAm6RsU1_ZkUXf2D187Go0NdJ-v3w2YypfnC8_oWK1vKsSJ_bV1ib7SXfQ8ZxKp-kCIpNKBpOwdfneX8hdt51VodJuq3Z0of3GTY0cSGEkGN7lkz_rVVE/s1600/QQQ.png

APA yang menimpa Anwar Ibrahim seharusnya diambil iktibar oleh sesiapa sahaja terutama sekali kalangan pemimpin-pemimpin politik Negara terutama sekali daripada pembangkang yang terlalu ghairah menabur fitnah,mencerca dan mengaibkan orang lain.

Nasib malang yang berlaku terhadap Anwar bolehlah kita sifatkan sebagai satu pembalasan Allah terhadap keceluparan,kesombongan serta kebiadapannya melemparkan fitnah tanpa memikirkan pahala dan dosa terutama sekali apabila beliau tidak segan silu melemparkan serta merekayasakan fitnah terhadap musuh-musuh politiknya terutama sekali Perdana Menteri Malaysia,Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya Datin Seri Rosmah Mansor.

Selama ini Anwar yang dilihat begitu bangga menggunakan segala kelebihan pidato yang dimiliknya untuk menjadikan setiap pentas ceramah dan juga sidang akhbar sebagai medan untuk beliau mencaci keperibadian serta memburukkan Datuk Seri Najib Tun Razak dengan fitnah-fitnah hingga sanggup dan tergamak mengaitkan PM Najib dan isteri terbabit dengan pembunuhan wanita Monggolia,Alatantunya.

PM Datuk Seri Najib Tun Razak dua kali melakukan sumpah mubahalah menafikan penglibatannya dan Anwar tidak sekalipun sanggup berada di mana-mana masjid untuk melafazkan sumpah sedemikan bagi membuktikan bahawa beliau tidak terlibat meliwat Saiful dan beliau bukan lelaki dalam video seks yang melanggan pelacur Cina dimana video tersebut sedang hebat dipertontonkan di laman-laman youtube ketika ini.Anwar hanya mengelakkan dirinya dengan berselindung disebalik perkataan konspirasi yang beliau reka sendiri.

UNTUK SELANJUTNYA MENGENAI APAKAH YANG TERJADI PADA ANWAR IBRAHIM

KLIK DI SINI

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



KENAPA TAK JAWAB PASAL DNA ???

KENAPA TAKUT NAK BERSUMPAH ???

KENAPA PUTAR BELIT JAWAPAN ???

NUMBER PLATE WMK 6 !!! PATUT LAH ADIK BERADIK 16 HB !!!

KEPADA ANWAR IBRAHIM BERTAUBATLAH ANDA,PINTU TAUBAT MASIH DI BUKA UNTUK ANDA

RAKYAT SUDAH MENGETAHUI LAKONAN HEBAT ANDA

SAYA TAHU ANDA SELALU MELIHAT BLOG INI,APA YANG SAYA BOLEH KATAKAN KEPADA ANDA

ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !!!

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



ADAKAH ANWAR IBRAHIM BOLEH BUAT SEBEGINI ???

INI ADALAH SALAH 1 VIDEO BAHAWA DATUK SERI NAJIB BERSUMPAH ATAS NAMA ALLAH S.W.T

ADAKAH DATUK SERI NAJIB SUSAH SEKARANG ????



SAIFUL BUKHARI JUGA TELAH BERSUMPAH ATAS NAMA ALLAH

ANWAR IBRAHIM ????

KALAU ANDA BERANI SILA BERSUMPAH BERSAMA-SAMA DATUK ESKAY DI MASJID SELEPAS SOLAT JUMAAT ESOK !!!!

2 comments:

Street Writer said...

aljubs takut nak menghadapi kebenaran...

http://nalurirakyat.blogspot.com/2011/04/panas-video-part-3.html

PepalangDot said...

PanAS !!! Gmbr Amoi pelajar IPTS malaysia yg Dikatakan main dayung tarik ngn DATUK SERI ANWAR IBRAHIM telah ke Bocor laman2 web tertentu. palangpalangdot.blogspot.com p/s:double klik utk besarkan imej

di sinie!


http://palangpalangdot.blogspot.com/

 
 
Blogger Templates