Social Icons

Pages

Friday, April 22, 2011

SAH !!! ANWAR IBRAHIM BERLAKON LAGI !!!




nampaknya sekali lagi Anwar Ibrahim berlakon lagi !!! Menurut sumber yang saya perolehi,Anwar Ibrahim terpaksa mendapatkan rawatan perubatan di Kuala Lumpur kerana sakit tulang belakangnya berulang.adakah Dakwaan itu Benar ???

Anwar Ibrahim telah membatalkan lawatan dua harinya ke Pulau Pinang yang sepatutnya dijadualkan bermula hari ini.Menurut sumber dalaman parti,Anwar Ibrahim yang juga ahli parlimen Permatang Pauh terpaksa mendapatkan rawatan perubatan di Kuala Lumpur kerana sakit tulang belakangnya berulang.Sumber itu bagaimanapun tidak dapat mengesahkan sejauh keseriusan sakit tersebut berikutan jadual ketat Anwar Ibrahim ketika berkempen pada pilihan raya negeri Sarawak minggu lalu.Timbalan presiden PKR Azmin Ali dijangka menggantikan Anwar Ibrahim di Pulau Pinang.Anwar Ibrahim dijadualkan menghadiri beberapa majlis termasuk menghadiri perbincangan 'maqasid syariah' di Dewan Sri Pinang di Georgetown.

KENAPA SAYA KATA ANWAR IBRAHIM INI BERLAKON ???

SAKSIKAN VIDEO DI BAWAH





ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !!!

2 comments:

kakak said...

Semasa temu ramah dengan BBC ketara mukanya berbohong dan cuba mencari perkataan hendak kelintong lebih-lebih apabila memperkatakan tentang nepotisme.
Berkenaan jam Omega itu, saya tidak yakin syarikat yang menjual kepadanya membenarkan rekod pembelian diberi kepada pihak polis Malaysia. Pada andaian saya, berdasarkan rekodnya yang ada hubungan dengan individu di luar negara, dia ada penyokong yang membolehkan rekod itu dipadamkan. Itu tidak susah baginya. Lagi satu berdasarkan video tadi, memang tidak nampak tanda buncit di perut kerana yang menampakkan perut buncit adalah kerana dia memakai tuala mandi yang tebal.

Anonymous said...

cepat2 la kurung dia.jgn tunggu bangsa melayu dah tinggal sekecil tikus,baru semua yang bodoh2 tu nak nyesal.kasi kurung sama dia.

 
 
Blogger Templates