Social Icons

Pages

Monday, July 25, 2011

FITNAH KE ATAS DS ROSMAH !!! KENAPA NIK AZIZ DIAM ??? KENAPA PAKATAN HARAM GOYANG SISTEM BIOMETRIK ???



Adakah tidak menjadi suatu kesalahan jika pihak Pakatan Haram ini terus menerus menabur fitnah kepada kerajaan ataupun individu yang berkaitan ??? Kini telah terbukti bahawa dakwaan pihak Pakatan Haram terhadap isu cincin RM24 Juta yang kononnya adalah milik Datin Seri Paduka Rosmah adalah tidak benar sama sekali.Ianya satu fitnah yang bertujuan untuk menjatuhkan beliau.

Apakah tindakan para ulama seperti Nik Aziz yang hanya mendiamkan diri melihat ahli-ahli pengikutnya menabur fitnah ??? Adakah Nik Aziz merasakan bahawa perbuatan tersebut tidak salah dari sisi Agama Islam ???


Tahniah kepada Datin Seri Paduka Rosmah yang bertindak berani di dalam mempertahankan kebenaran dirinya.Tindakan Datin Seri yang tampil ke hadapan rakyat dan memberikan penjelasan terhadap isu tersebut amat membanggakan seluruh rakyat Malaysia dan ini merupakan satu tamparan hebat kepada para pembangkang, di mana kini rakyat telah melihat sendiri taktik kotor yang cuba dimainkan oleh mereka.Tidak seperti pemimpin yang mereka agung-agungkan selama ini, dimana pemimpin tersebut tidak berani dalam mempertahankan dirinya ketika dihujani oleh pelbagai tuduhan yang tidak bermoral.Malah apa yang diberinya kepada rakyat hanyalah alasan-alasan yang tidak munasabah bagi menutup kesalahan dirinya.

Apa perlunya perhimpunan BERSIH,jika ahli-ahli mereka sendiri KOTOR ???

KENAPA PAKATAN HARAM GOYANG SISTEM BIOMETRIK ???

KLIK DI SINI

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

itu kena tanya hadi awang dan nik aziz.....kalau mereka tak jawab fitnah ini, pada saya elok saja mereka berdua berundur dari arena politik dari terus menam,bah dosa kering yang belum tentu dimaafkan orang.

Anonymous said...

APA CITER NIKKY AJIS,DAH KUAR SPITAL LUM,ATAU DAH NAZAK,KALAU NAZAK BAGUS JUGA,AMAN SIKIT DUNIA POLITIK MALAYSIA,TAK LAGI HADIS 3 SUKU MASAK.

 
 
Blogger Templates