Social Icons

Pages

Tuesday, August 23, 2011

BONGKAR !!! MALAYSIAKINI MEMUTARBELITKAN MAKLUMAT TENTANG SAIFUL !!!



Jika merujuk kepada portal Pembelit Number 1 MalaysiaKini di bawah

Apabila diasak oleh ketua pendakwaan Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden, Dr Osman Hospital Pusrawi bersetuju bahawa Saiful mendakwa beliau diliwat oleh seorang VIP tetapi juga mempertahankan kenyataannya bahawa bekas pembantu Anwar itu juga mengakui objek plastik dimasukkan ke duburnya.


Jika kita baca sekali imbas kenyataan di atas,bukan sahaja 'barang' VVIP tetapi juga 'objek plastik' turut masuk ke belakang Saiful Bukhari !!!

Apakah Saiful self-inflicting dengan memasukkan sendiri 'objek plastik' ???

MARI kita bandingkan dengan kenyataan di bawah pula

[Medical_Report_by_Dr_Osman.jpg]

Jika kita kaji,Dr Muhamaed Osman telah menggunakan 'disposable' proctoscope semasa memeriksa Saiful Bukhari.Alat disposable tersebut dibuat daripada plastik, dipakai sekali dan dibuang selepas itu.Jika merujuk kepada pemeriksaan ringkas yang dilakukan oleh Dr Muhamed Osman,sudah tentu benar 'objek plastik' di masukkan ke dalam Saiful kerana 'disposable proctoscope' yang digunakan dibuat daripada plastik !!! Tetapi 'plastik' itu adalah untuk pemeriksaan bukannya untuk memuaskan nafsu !!!


So,mana satu yang betul ???

Atau MalaysiaKini sengaja memutarbelitkan maklumat sekali lagi ???

Tambahan pula,Dr Osman hanya melakukan prosedur asas yang diperlukan tanpa prosedur forensik yang wajib dilakukan untuk sebarang kes kriminal

a.Doktor tersebut tidak menggunakan swab untuk mengumpul sebarang bukti di luar dan dalam dubur pesakit.

b.Bahan kimia seperti toulidine blue tidak digunakan untuk mengesahkan tiada sebarang luka kerana doktor tidak mungkin akan dapat melihat luka-luka atau pun tanda geseran yang terlalu kecil dan mikro.

Hakikatnya,kemampuan mata kita untuk melihat dan meneliti sesuatu yang mikro adalah amat terhad dan memerlukan masa yang agak lama, situasi yang mengizinkan serta konsentrasi yang sepenuhnya terhadap perkara yang mahu diperiksa itu.

Dr Novandri juga menerangkan bahawa jika benarlah liwat akan menyebabkan nanah,koyak dan luka, penulis pasti tidak akan ada lagi gay di dunia ini kerana mereka tidak mahu menanggung kesengsaraan dek nanah dan koyak di dubur mereka !!!

KLIK DI SINI

UNTUK MAKLUMAT LANJUT

SEKALI LAGI MALAYSIAKINI NAK PUTARBELIT FAKTA !!!

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates