Social Icons

Pages

Tuesday, September 06, 2011

FILEM HANTU BONCENG MEMPERSENDAKAN ISLAM ??? VIDEO KHAS UNTUK ANDA !!!


artikel kali ini saya akan mengupas cerita artis.saya tertarik dengan 1 isu Filem yang kutipan sudah pun mencecah RM5 juta untuk tayangan selama 5 hari.saya lihat,di blog-blog hiburan ramai yang mengatakan filem ini mempersendakan islam dan membawa salib dalam masjid.saya tanya sahabat saya yang telah menonton filem ini.adakah semua ini benar ??? anda nak tahu apa jawapan sahabat saya ???

INI JAWAPAN SAHABAT SAYA

cerita ini banyak hina agama islam buat lawak tak beringat..main-main dengan azan,pergi masjid pakai baju death note yang ade lambang salib tu,ada scene mengucap tak habis-habis,agak-agak-agaklah bro nak buat lawak pun.aku terasa dengan cerita ni..asal tak sensitif dengan agama Islam bro,tambah-tambah lagi pelakon dan pengarahnya orang Islam.ada ke bogel depan hantu kalau jumpe.ni tahyul name nya,org baca la ayat kursi ke apa ke.nanti jawab la esok-esok kat akhirat.time tu baru tau lawak ke tak ???

ANDA LIHAT APA JAWAPAN SAHABAT SAYA ???

Jika ianya benar-benar terbukti,bawalah ke saluran yang betul,jangan di mainkan ke blog.kenapa nak di sensasikan cerita ini ??? Kadang-kadang Industri Filem Malaysia itu lah masalahnya.Tak boleh tengok orang lain berjaya sikit.Ada sahaja isu untuk menjatuhkan rakan sendiri.Tengok perjalanan Industri Seni,dah lebih kurang macam politik pulak.

KITA SAKSIKAN VIDEO DI BAWAH



RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates