Social Icons

Pages

Thursday, January 05, 2012

HOT NEWS !!! BOB LOKMAN KATA AFDLIN SHAUKI GILA KERANA MASUK UMNO ???


Pelakon dan penulis lirik,Bob Lokman mempersoalkan kewajaran rakan seni sealirannya,Afdlin Shauki Aksan menyertai Umno secara rasmi kelmarin.Persoalan tersebut muncul ekoran sepanjang perkenalannya dengan pelawak terkenal itu,beliau tidak penah melihat kencenderungan Afdlin untuk berpolitik.Namun,Bob Lokman tidak menafikan hak Afdlin untuk berbuat demikian kerana ia adalah hak mana-mana individu di dalam negara demokrasi.

"Persoalannya,jika Afdlin menyertai Umno kerana perjuangan,ia menghairankan saya.Kerana sepanjang perkenalan saya dengan beliau, bagi saya Afdlin tidak pernah memandang serius perbezaan politik mana-mana parti di negara ini.Mungkin ada sesuatu sebab mengapa Afdlin berbuat demikian, Afdlin ada jawapannya saya tidak boleh membuat telahan sebarangan kerana saya belum berkesempatan bersemuka dengannya,"jelas Bob lokman.

apa nak hairan bob lokman weii...Begitu juga dengan anda Bob Lokman yang membuka langkah awal mengistiharkan diri menyertai PAS ketika menghadiri himpunan besar Pemuda PAS di Alor Setar pada Februari tahun lalu.kerana apa ??? perjuangan kan ??? Bob Lokman menyerahkan borang keahliannya kepada Menteri Besar Kedah,Datuk Seri Azizan Razak yang juga pesuruhjaya PAS negeri itu.Nama Bob Lokman bukannya asing di dalam dunia seni tanah air, selain berbakat dalam dunia seni sebagai seorang pelawak,lagu-lagu yang diciptanya juga popular dan pernah mencetus fenomena anak muda seperti Intanku Kesepian,Belenggu Irama dan Isabella nyanyian kumpulan Wings dan Search.tetapi sayang on the way nak sesat sebab fitnah orang bukan-bukan.contohnya macam video di bawah



RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

adf55650 said...

Biasalah, Orang gila akan sentiasa menganggap orang yg tidak sehaluan dengannya sebagai gila.

Anonymous said...

Masuk UMNO bukan bermakna nak jadi orang politik tapi tanda bersetuju dengan wadah dan halatuju parti tersebut.
Masuk PAS tapi dengan niat nak jadi ORANG POLITIK yang suka KUTUK sana FITNAH sini...suka-suka buat FATWA sendiri orang tu lah sebenarnya yang GILA...hamPAS....!!!!

Anonymous said...

Takkan masuk PAS saja yg nak fitnah. Masuk UMNO itu apa? Hampas juga! Skandal Feedlot itu apa? Scorpione itu apa? Menteri jaga Islam ambik duit zakat itu apa? Banyak lagi beb!Twengok lah kiri kanan beb! Jangan main lantak aja!

Anonymous said...

Kah kah kah,mangkuk pakatan haram dah meroyan.wei,suruh lah anwar tu bertaubat wei.itu lagi elok lah

Anonymous said...

Kah kah kah,mangkuk pakatan haram dah meroyan.wei,suruh lah anwar tu bertaubat wei.itu lagi elok lah

antipolitikkampung said...

bob wayar putus. bergelumang dgn rock budaya barat. masa dok senang dulu hang ingat ka dekat pas?

 
 
Blogger Templates