HOT NEWS !!! USTAZ DON DANIAL VS USTAZ AZHAR IDRUS !!! SIAPA LAGI HEBAT ???


Ustaz Don atau nama sebenar Don Daniyal Don Bijayid baru berumur 28 tahun dan berasal dari bukit mertajam.beliau merupakan pensyarah di KUIS serta memiliki ijazah sarjana muda takhassus Qiraat dari mahaad qiraat shoubra,mesir.

Ustaz Don ini juga sedang Hot dan menjadi kegilaan remaja zaman sekarang.menjadi satu fenomena baru selepas kegilaan orang terhadap penceramah Pro Pakatan Haram Ustaz Azhar Idrus.

bahasa yang digunakan oleh Ustaz Don mudah difahami dan mudah meresap kedalam minda anak muda zaman sekarang.bukan macam Ustaz Azhar Idrus.kasar semacam samapi perkataan anjing terkeluar dari mulut dia

Penampilan ‘sempoi’ dan bersahaja Ustaz Don dalam rancangan ” Program 30 Minit Ustaz Don ” berjaya menarik rating yang begitu tinggi dan mula mengumpul ribuan peminatnya yang tersendiri. Bilangan pengikutnya di Facebook juga semakin bertambah hari demi hari


Rancangan ini mula disiarkan di kaca televisyen setiap Isnin hingga Rabu pada pukul 10.30 malam sejak Oktober lalu.

Program 30 Minit Ustaz Don ini disasarkan kepada golongan remaja dan anak-anak muda untuk mereka menimba pelbagai ilmu agama melalui rancangan bual bicara dan interaktif.

Ia memfokus dua perkara penting untuk golongan iaitu Bicara Fardu Ain dan al-Quran secara santai

LIHAT VIDEO DI BAWAH



RENUNG-RENUNGKAN

17 comments:

Anonymous said...

yup...integrity..quality...sesuai dgn keadaan semasa...thumbs up!!!!

Anonymous said...

HARAP2 DIA SOKONG KERAJAAN LAH...KALAU PAKATAN GUNAKAN USTAZ AZHAR KENAPA KERAJAAN X TONJOLKAN USTAZ DON DAN USTAZ KAZIM

Anonymous said...

cukup menarik...cuma kurangkan sikit celak tu, tebak sangat dah rasa macam cacat..memang sunat nabi tapi rasanya nabi taklah pakai tebal macam ustaz Don....

Anonymous said...

bodo tukang letak komen Jan 29 pukul 12.56, kalu x suka pun takyah la secara tak langsung mengutuk cacat2..

Anonymous said...

confirm sume nie keparat umno/bn . korg sume cetek akal n tak tau kebenaran langsong ! a.k.a BODOH . harap je ade internet , tapi tak tau nk cari ape yg betul pasal politik . TAKSUB sangat dgn UMNO/BN sebab nk DUIT je kan ? ! Go die Go Hell Fuck yeah ! UMporNO , Utusan Meloya , Berita Haram !

Anonymous said...

sangat pelik.nak berdakwah pon kena kaitkan isu politik ka... -.-'
'jangan pandang siapa si penyampai, tapi pandanglah kepada apa yang disampai'

Anonymous said...

Alhamdullilah, Ustaz Don & Ustaz Azhar Sama-sama OK je...cuma cara diorang lain-lain. Aku bukan orang Politik.Jadi aku nampak diorang ok je.... politik ni kotor,kalau nak join iman mau kuat. kalau tak jadilah macam badut yg join politik. Badut ni kalau buat lawak bisu takpe... tapi kalau dah buat fitnah,kutuk orang, pecahbelahkan masyarakat... ape cerita?

Anonymous said...

hei badut ko cerminkan diri kau dulu. tempat kau kat sarkas & fun fair bukan kat sini nak kutuk2 orang. dah lah yang kao kutok tu orang agama. giler ker aper kau ni badut. INSALFAH Wahai badut.

Anonymous said...

wey klau korang nk tau agama islam ni bkn BN atau PAS.. maksud aku seseorang ni buat cramah agama smata-mata nk biar org sokong PAS atau BN je ke?? kdg2 klau ustaz tu ckp pasal hudud kee qisas kee itu x smstinya tntg pas... ini mmg dh ade dlm Al-Quran.. jd klau bkn ke kita ni Islam?? Bukan ke org yg beriman percaya pd kitab (Al-Quran)?? jd klau ssuatu pihak ni menentang ajaran Al-Quran adakah pihak ini yg bnr?? yg diredhai oleh Allah?? fikir2kan lah cehh.. panjang aku berceramah nk mnglahkan Ustaz Don lah plak Hax!

Anonymous said...

Org keparat shj yg suka melabelkan org lain sbg keparat sbb nak meramaikan lg umat keparat...nnt ramai2la terjun ke neraka tak la dia sorang 2 je!

Anonymous said...

INSAFLAH, org2 yg suka mengutuk orang akan menerima kutukan yg lebih berat di akhirat nanti!

Anonymous said...

ditakdirkan kalau ustaz don nasihat yang menyebelahi pembangkang, pada masa itu kita akan tengok sendiri perangai penyokong umno yg sebenarnya.

dulu ustaz zamri dihormati, tapi bila derang tahu ustaz zamri sokong bersih, tgk apa perangai penyokong umno nih. macam2 perkataan busuk yg keluar.

dulu ustaz ismail kamus dihormati, tapi tgk lah bagaimana org umno hasad dan dengki dan gam ustaz ini hanya kerana tak menyebelahi kerajaan.

tak lupa juga ustaz haron din, yang begitu disegani oleh masyarakat, tgk apa jadi bila ustaz masuk pas.

dan ramai lagi ustaz2 dan ulamak2 lain.

Anonymous said...

Adoyai...xyahlah nk taksub sgt ngn politik byodoh yg pas buat selama ni..mcm haram siot!!!aku sokong padu pd BN..tp aku mmg syok ble tgk atau dgr kedua2 Ustaz ni berceramah..org yg bodo jer suke mempolitikkan hal2 agama..kedua ustaz ni nk pilih kerajaan or pas...lantak diorglah..diorg ade pilihan n pandangan sendiri...weeeiii...even ustz Azhar org pas,poknik nyanyuk tuh x betul kdg2 pon pnah gak lah kene bantai ngn ustz Azhar...huhuhu...peace yooowww...

Anonymous said...

Jalan selamat korang lukis je org lidi kt kertas undi.tak penig kepaler

Anonymous said...

org yg ilmu agamanya tinggi pasti dapat membezakan parti mana yang membawa kebaikan di dunia dan akhirat.

Anonymous said...

Ulamak itu waris nabi.. hati-hati bila berbicara..

Anonymous said...

Ustad Buttroll Aiming lagi terror, takebeer!