Social Icons

Pages

Thursday, February 02, 2012

HOT NEWS !!! PROJEK UKAY BISTARI !!! BUKTI KEBODOHAN EXCO PERUMAHAN SELANGOR BAWAH KHALID GAGAP TERSERLAH !!!



Sabtu lepas,DS Noh Omar telah turun ke kawasan parlimen Azmin Ali untuk berjumpa dengan penduduk Ukay Bistari dalam program penyerahan kunci rumah untuk satu projek yang telah berjaya diselesaikan oleh kerajaan BN selepas tertangguh sejak sekian lama.

Laporan tentang program tersebut boleh dilihat di dalam blog beliau.Dalam kenyataan pendek DS Noh didalam blog beliau mengatakan bahawa

"Saya ingin mengulangi kenyataan saya baru-baru ini bahawa ini bukanlah satu agenda Barisan Nasional untuk memancing undi tetapi sebagai satu tanggungjawap yang harus ditunaikan selaras dengan konsep 1Malaysia Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan".

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

Sebenarnya ada beberapa perkara menarik tentang projek perumahan ini.Pertama adalah sikap Azmin sendiri yang cuba mendapatkan political mileage bilamana dia mendapat tahu akan kehadiran DS Noh Omar untuk berjumpa dengan penduduk Ukay Bistari.Di dalam twitter bermacam-macam status diberikan seolah-olah mereka yang bertanggungjawap sepenuhnya terhadap projek tersebut.Lebih menarik kenyataan beliau disanggah oleh Dr Rafik Presiden VICTIMS satu NGO yang memperjuangkan nasib penduduk Ukay Bistari. Berikut adalah antara kenyataan Azmin Ali dan juga jawapan balas daripada Dr Rafik.






Itu status sebelum kehadiran DS Noh Omar. Selepas kehadiran DS Noh di Ukay Bistari menarik perhatian media,Rejim Khalid Gagap sudah seperti cacing kepanasan.Mereka cuba mencari fakta yang boleh mempertikaikan program penyerahan kunci tersebut.Seperti biasa ahli PAS akan tampil mempertahankan kerajaan DAP Selangor ini. Ahli PAS tersebut adalah YB Iskandar Adun Chempaka selaku Exco Perumahan mengeluarkan kenyataan di blog beliau

KLIK SINI

UNTUK SELANJUTNYA


bahawa projek Ukay Bistari itu belum mendapat CF ataupun TCF daripada pihak berkuasa tempatan dan mendakwa DS Noh Omar cuba mempolitikkan masalah rakyat.

Mengikut sumber dakwaan tersebut adalah benar kerana CF tidak dapat dikeluarkan kerana belum mendapat laporan daripada pihak Bomba.Apa yang menariknya adalah,jawapan daripada NGO VICTIMS yang menjemput DS Noh Omar secara jelas telah membongkar kebodohan kerajaan Selangor sendiri termasuklah Punaisihat Gay Tua, Khalid Gagap,YB Iskandar dan juga YB Shaari Sungib.Ini adalah kenyataan daripada VICTIMS yang memberi komen terhadap artikel di blog YB Iskandar.

APA YANG NGO VICTIMS BERITAHU ???

KLIK DI SINI


UNTIUK SELANJUTNYA

DI SITU ANDA SUDAH LIHAT !!!

SEBELUM KERAJAAN PAKATAN HARAM MEMERINTAH SEMUA JANJI DI TABUR !!!

SELEPAS MEMERINTAH ISU KECIL MACAM TU TAK DAPAT DI SELESAIKAN !!!

SIKIT-SIKIT KATA POLITIK BILA DS NOH OMAR YANG BERIKAN KUNCI !!!

KENAPA TAK SELESAI KAN CEPAT ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates