Social Icons

Pages

Tuesday, February 14, 2012

KHALID GAGAP ??? APA CERITA NI ??? ADAKAH INI SELANGOR DARUL EHSAN ATAU SEBALIK NYA ???


dulu,selangor bukan main cantik lagi semasa pemerintahan Kerajaan Barisan Nasional dan UMNO.selepas pemerintahan khalid gagap semuanya berubah.apa dah jadi ni ??? dulu berjanji dengan rakyat semasa pilihanraya akan menjaga negeri dengan baik,termasuk keindahan dan kebersihan negeri.

takkan sampah pun tak boleh di uruskan oleh kerajaan negeri ??? satu persatu tempat telah di bongkar tentang masalah sampah ini.kali ini anda lihat di mana kah tempat sampah berlonggok.

LIHAT GAMBAR DI BAWAH






Sumber Gambar Pas Beruk

ADA LAGI !!!

Pada tahun 2009 kerajaan negeri dipercayai telah memperkenalkan pakej rangsangan ekonomi Selangor sebanyak RM 50 Billion. Nampaknya hanya janji dan omong-omong kosong sahaja kerana sehingga hari ini pelaksanaannya masih kabur lagi.

Konsep pakej ransangan ekonomi ialah satu peruntukan segera dengan jangka pelaksanaan dua tiga tahun untuk membantu kepesatan pertumbuhan ekonomi negeri jangka pendek bukan memakan masa panjang 10 – 15 tahun.

Semasa melancarkan Karnival Sungai Klang pada 23 Mac 2009,YAB Menteri Besar telah mengumumkan Projek Pemulihan Sungai Klang yang menelan belanja sebanyak RM 50 Bilion yang akan disiapkan dalam tempoh 15 tahun. Kalau apa yang dilaporkan oleh Akhbar The Straits Times pada 15 Mac 2010 adalah benar, maka matlamat pakej ekonomi RM 50 Billion tidak akan mencapai matlamat dan sasarannya.

Seperti yang dilaporkan, RM 2 Billion telah diperuntukkan iaitu untuk membersihkan Sungai Klang sebanyak RM 1 Billion dan untuk pembangunan sebanyak RM 1 Billion dalam tempoh pelaksanaan selama 2-3 tahun. Lihatlah keadaan Sungai Klang sekarang! Semakin teruk dimana sampah-sarap memenuhi permukaan sungai!Dikatakan tiga syarikat telah dipilih daripada 37 syarikat yang telah membuat tawaran dan sebuah syarikat DPZ Asia dipilih, ‘was approved’ dengan izin oleh Menteri Besar.

RAKYAT PERLU TAHU 7 JAWAPAN YANG DI BERIKAN OLEH KHALID GAGAP !!!

NAK TAHU APA 7 SOALAN KEPADA KHALID GAGAP ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

MANA JANJI PAKATAN KONONNYA NAK MENJAGA KEINDAHAN SELANGOR ???

APA DAH JADI DENGAN PAKEJ RANCANGAN EKONOMI SELANGOR ???

DULU SELANGOR BERSIH SEKARANG APA DAH JADI ???

APA KOMEN ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates