Social Icons

Pages

Monday, February 06, 2012

SAH !!! KONSPIRASI ELI BOGEL DAN TEMAN LELAKI AKHIR NYA KANTOI !!!


Semalam PapaGomo,Membongkar satu pendedahan mengenai seorang ahli PKR yang di tahan di Indonesia.

KLIK DI SINI

Berikut adalah sumber asal berita itu dari laman web detikNews

KLIK DI SINI

TAK PERCAYA SAYA BERI GAMBAR SEKALI !!!



Merujuk kepada portal berita dari Indonesia DetikNews.maklumat lelaki yang ditangkap adalah seperti berikut ;

Nama : Azmin Helmi
Tempat Lahir : Kuala Lumpur
Tarikh Lahir : 27 March 1975
Alamat : Jalah 4H, Ampang,68000, Selangor
Maklumat lain : Ahli Parti Keadilan Rakyat (Malaysia)

Azmin Helmi ditangkap kerana secara tak sengaja petugas imigresen terjumpa dengan identiti palsu yang dikeluarkan oleh Disduk Pemkot Batam yang ditandatangan oleh Kadisduk Sadri Khairuddin.Dari siasatan mereka Azmin Helmi masuk ke Indonesia pada 15 February 2009 .

Kalau anda baca balik,tarikh lelaki ini masuk ke Indonesia itu ialah selepas dari tarikh itu Di mana satu isu meletup iaitu gambar Elizabeth Wong tersebar.adakah anda masih ingat ??? Berikut ialah petikan dari Meloyakini

lihat gambar di bawah


Azmin Helmi masuk Indonesia 15 February 2009,sehari selepas itu Elizabeth Wong pula membuat laporan polis.adakah anda masih ingat Anwar Ibrahim kata benda ni semua plot yang dirancang oleh UMNO dan macam-macam lagi ???


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgwHI_5wJvC95J2mWSpBMIpiJJR1Jnn01pfhjddRgIodVewEOrMGQ5-ssiOXD2hzxKPCLKVL6nAdxPlx8cb-zvZMRvrTyk6uCS9V6rAtFlWPM211EKHcrMUQtNQgbh5QVLOEG_3PWQu/s400/EliWong.jpg

bagi mereka yang dah lupa isu ni,Azmin Helmi ni dikatakan ada hubungan dengan Elizabeth Wong.Masa kejadian itu berlaku pelbagai andaian dibuat dan di forum-forum internet ada yang kata Helmi ni di 'beli' UMNO untuk sabotaj PR.semalam,bila helmi terkantoi di tangkap oleh petugas imigresen ini jawapan beliau !!!

"Saya memilih menetap di Indonesia walaupun izin tinggal telah berakhir karena di Malaysia oleh pihak keluarga dan pimpinan anggota Partai Malaysia menyarankan agar saya berubah dulu di Indonesia. Keselamatan saya tidak lagi terjamin di Malaysia ini terkait dengan ancaman terhadap saya oleh pemerintah Malaysia yang mungkin atau menjadikan saya sebagai tumbal dan alat politik dari pihak yang berkuasa di Malaysia," kata Azmin kepada petugas Imigrasi Batam.

ini antara jawapan yang di berikan oleh helmi..apa yang saya hairan,kenapa pulak dia kata keselamatan tidak terjamin kat malaysia ??? dan ada pulak ancaman terhadap politik di malaysia ??? sedap nya bagi statement ??? padahal bukan ker azmin yang tangkap gambar 'tak senonoh' Elizabeth Wong iaitu ahli politik Parti Pakatan Haram di Malaysia kenapa nak sebut dia takut dapat ancaman Parti Pemerintah di Malaysia ???

Sepatutnya dia takut dapat ancaman dari Pakatan Haram tu sendiri kerana merosakkan imej dia orang.Semasa isu ni tengah hot,tak silap saya ramai orang PKR cakap,mereka tak tau Azmin kat mana tapi jelas dalam soal siasat si Azmin ni cakap dia dapat bantuan kewangan dari PKR.so,apa lagi,kepada pemimpin PKR tolong jawab isu ini !!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEggda5cbWZBzXY6sy7LTuTIOwa1SGr-az5NWX8jGEUCA0fsJKw3LquKTUlN_qdZVpnELkKBTRKTeWcA2jP7OS5gyFbOTeHL1-mFeUSEEqdS7pM9GbhWstMUyFIF1aCqtVmwf79rTPOan4oS/

apa pun saya yakin ahli PKR yang ditangkap memiliki paspot palsu ini adalah Helmi Malik,boyfriend Elizabeth Wong yang telah lama lari meninggalkan Malaysia dan menetap di Indonesia.cuma dia tukar nama kepada Azmin Helmi.berdasarkan ARTIKEL di bawah

Update: Mr. H’s identify was revealed. His name is called Helmi Malik. Elizabeth Wong once thanked him for his help after she was elected as a MEP in March 2008. She then wrote, "My special thanks to the following folks:- My family......my boyfriend Hilmi who has been incredibly patient and supportive;"

Helmi reportedly has fled to Indonesia.According to the report on the Chinese media in Malaysia,Helmi Malik photographed Elizabeth Wong without her permission in order to prevent the latter from breaking up with him.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

KANTOI !!!

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates