Social Icons

Pages

Monday, March 12, 2012

BUKTI TERBARU PENYELEWENGAN KSSB DI DEDAHKAN !!! APA MACAM KHALID GAGAP ??? KATA TELUS ???


"Saya cabar Noh Omar berdebat berkenaan dengan isu Yayasan Selangor,KSSB ataupun mana-mana isu berkenaan dengan kerajaan Selangor".Itu kenyataan Ketua Penerangan PKR Selangor.Bila saya baca kenyataan tersebut,saya tergelak dengan cara berpolitik mentah Penderhaka Raja ini.sedarlah sikit diri tu siapa.Sedarlah sikit asal usul dari mana.Adun kelas kedua cuba nak berdebat dengan pemimpin yang dah 4 penggal berada di dalam kabinet kerajaan persekutuan.Adun kelas kedua cuba nak tunjuk hero kepada tuannya.Sudahlah Suhaimi.buang masa melayan kerenah Adun macam kamu.ish,ish,ish ada bukti terbaru tau suhaimi.nak lihat bukti lihat di bawah sekali yer.cerita pasal RM50 Ribu yang di pinjamkan pun tak dipulangkan sampai sekarang,ini nak berdebat pulak dengan Datuk Seri Noh Omar.

Nampaknya kerajaan Selangor semakin terdesak untuk menyelamatkan Menteri Besar Khalid Gagap yang semakin teruk dibelasah oleh Datuk Seri Noh Omar.Kalau setakat panggil Menteri Kanggaru itu bukan satu jawapan kepada isu yang dibangkitkan oleh Datuk Seri Noh Omar.Jawaplah isu yang dibangkitkan.Datuk Seri Noh Omar kata SELCAT mahkamah kanggaru maka tunjukkan bahawa SELCAT bukanlah seperti yang dikatakan oleh Datuk Seri Noh Omar.sama juga apa yang saya kata semalam,nampaknya perangai sama seperti Anwar Ibrahim ketika berjumpa dengan anak muda 2 hari lepas

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

Janganlah cuba nak pusing 360 darjah seperti Anwar Ibrahim,lain yang di tanya,lain pulak jawapan yang di beri.Datuk Seri Noh Omar minta di sapina,kenapa jawatan kuasa SELCAT tak sapina Datuk Seri Noh Omar ???? Siapa yang takut sekarang ??? Barua-barua politik Pakatan Haram ni pulak canangkan kononnya Datuk Seri Noh Omar takut untuk ke SELCAT.

Ini yang menjadikan Khalid Gagap tak tidur lena kerana sikit demi sikit cerita SELCAT dan KSSB terbongkar.Akhirnya muncul Spiderman cuba untuk menyelamatkan tuannya yang semakin terdesak.Tindakan Suhaimi seolah-olah seperti ikan bilis yang mahu menyelamatkan jerung yang dah terperangkap di dalam jaring nelayan.muahahaha.dah tak boleh lari dah weiiii...jawab jer pasal isu KSSB dan SELCAT tu.sekali lagi saya bagitahu,kenapa nak pusing 360 darjah bro ????


TU DIA !!!


RM140 JUTA !!!

Laporan di atas yang telah terbocor oleh beberapa individu dalam Pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor jelas terbukti bahawa Khalid Gagap semakin rancak mengamalkan tender secara tawar menawar terus dengan kontraktor atau pembekal dengan nilai jumlah Projek yang menggerunkan.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

saya yakin kalau kalau Menteri Besar si Khalid Gagap tu yang keluarkan cabaran debat tersebut,Datuk Seri Noh Omar tidak akan menolak.Terbaru Datuk Seri Noh Omar kata dia mempunyai bukti wujud amalan direct nego di dalam kerajaan Selangor.Bukti lagi !!!! Makin pening Khalid Gagap nak jawap soalan wartawan nanti.Kononnya akan dedahkan senarai projek nego semasa sidang Dun nanti.Tak perlu tunggu sehingga sidang Dun,Si Khalid Gagap hanya perlu mengakui bahawa amalan direct nego memang wujud di dalam pentadbiran kerajaan Selangor walaupun beliau pernah mengeluarkan kenyataan akan menghentikan amalan tersebut.

kepada spiderman Menteri Besar,tak perlu nak tunjuk hero.Kalau Exco sendiri tak berbunyi Adun Kelas Kedua tak perlu nak menyalak untuk tunjuk hero.Sebagai Ahli Lembaga Pengarah KSSB merangkap Raja Pasir,saya dedahkan satu bukti untuk disiasat.Lepas baca bukti di bawah boleh lah desak Si Gagap supaya tubuhkan suruhanjaya diraja daripada menyalak mengajak pemimpin UMNO berdebat yer ???

LIHAT BUKTI DI BAW
AH




KLIK UNTUK BESARKAN

Sumber Gambar
KGC

APA MACAM KHALID GAGAP ???

ADAKAH INI DI KATAKAN TELUS ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Tggula leps sidang dun selangor. kalau majoriti ahli kata dedah semua, maka baru MB boleh dedahkan projek2 tender2 yg keluar dari 2006 hingga 2011. Kerja ikut law, pembangkang msh terikat OSA, tp UMNO BN tak perlu itu. Lu sapa, dia sapa.

Anonymous said...

anon 4:48pm sapa2 lah bro.keh keh keh..kerajaan dah bg duit utk tunai janji rakyat.ini janji lebih,habuk pun tadak.rumah aku pun x dpt air free.kenapa selayang x dpt yer? aku duk kat nakhoda jer.selangor pulak tu.

Anonymous said...

KALO DIE KENE IKUT OSA LA....CUBE KALO BN YG KANTOI...XDE PN NK TGU OSA...PR MEN DEDAH JE...

Anonymous said...

takut sgt Pakatan haram jadah ni.xkan lah benda mcm ni x boleh settle.apa khalid gagap buat? bubar jer selangor tu.turun lah khalid,ganti menteri besar baru lepas PRU13.kalau boleh ganti dgn menteri besar dari UMNO dan BN.kita lihat apa perkembangan mereka.ada berani?

 
 
Blogger Templates