Social Icons

Pages

Thursday, April 19, 2012

ANWAR IBRAHIM KANTOI !!! PATUT LAH ANWAR IBRAHIM MINTA DUN SELANGOR TIDAK DI BUBAR !!! WAJIB BACA !!!


Anwar Ibrahim beria-ia sangat tak nak bubar DUN Selangor,macam-macam di salahkan kepada SPR !!! tapi satu benda dia kantoi !!! yang mana satu dia kantoi yek ??? apa pun kita baca dulu statement di bawah lepas tu saya bagitau anda mana satu anwar kantoi ???

Kerajaan Selangor disaran supaya tidak membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) bagi mengadakan pilihan raya serentak dengan kerajaan Persekutuan sekiranya daftar pemilih Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) membabitkan pengundi negeri itu tidak dibersihkan.Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bagaimanapun berkata,saranan itu tidak membabitkan tiga lagi kerajaan negeri yang ditadbir pembangkang iaitu Pulau Pinang,Kedah dan Kelantan.

"Kita sarankan supaya Selangor tidak turut serta dalam pilihan raya umum akan datang. Kita nak tunggu sehingga daftar pemilih benar-benar dibersihkan.Di Selangor sahaja sehingga Disember 2011 ada pertambahan (pengundi) baru sehingga setengah juta. Selain itu wujud juga penipuan oleh SPR seperti pemindahan tempat mengundi," katanya pada sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Pimpinan Pakatan Rakyat di bangunan Parlimen.

Tambah Anwar,Menteri Besar Selangor,Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sudah mengambil maklum mengenai saranan berkenaan.Ditanya sama ada beliau berpuas hati dengan daftar pemilih membabitkan tiga lagi negeri lain, Anwar berkata: "Kita tengok paling parah di Selangor mungkin kerana ada fobia nak rampas Selangor."

Sumber Mstar

SEDAP NYA MULUT ANWAR IBRAHIM KATA MACAM TU ???

FOBIA LAH SANGAT !!!

MANA CERITA ANWAR IBRAHIM KANTOI ???

CUBA ANDA LIHAT VIDEO DI BAWAH



SIAPA YANG FOBIA SEKARANG ???

ANDA NAK SATU LAGI KEBENARAN KENAPA ANWAR IBRAHIM KANTOI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

MUAHAHAHAHA....

BERANI KERANA BENAR !!!

TAKUT KERANA SALAH !!!

ITU JER !!!

KANTOI !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates