Social Icons

Pages

Saturday, April 14, 2012

HOT NEWS AND VIDEO !!! EZAM MENGAKU ANWAR IBRAHIM BISEKSUAL ???


Senator Ezam Mohd Nor,bekas orang kanan Anwar Ibrahim mendakwa mentornya itu adalah seorang biseksual.Ezam yang pernah menjadi Setiausaha Politik Anwar dan tulang belakang paling utama dalam gerakan reformasi selepas bosnya dipecat dari UMNO pada September 1998 membuat dakwaan itu secara terbuka ketika turut serta dalam sidang media Datuk Nallakarupan, 24 Mac.

“Apa yang Datuk Nalla sebut ini bukan perkara baru..” kata Ezam yang merujuk terhadap dakwaan Nallakarupan, kawan baik Anwar selama 30 tahun mendakwa secara terbuka pada 20 Mac bahawa Ketua Umum PKR itu adalah seorang biseksual.

Tuduhan Anwar adalah seorang biseksual sudah bermula sejak tahun 1997, pernah dibangkitkan di Parlimen oleh Karpal Singh dan menjadi faktor pemecatannya sebagai ahli UMNO yang melucutkan jawatan Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan yang disandangnya pada 2 September 1998.Ketika pemecatan Anwar itu, Ezam dan Nalla masih berpihak kepada Anwar. Ezam pernah ditahan polis berpuluh-puluh kali dan 2 kali keluar masuk penjara kerana mempertahankan bosnya itu.

Manakala Nalla yang berpegang kepada prinsip ‘membantu sahabat’ pernah dipenjara selama setahun kerana memiliki peluru pistol tanpa lesen.Namun pada Mei 2007 Nalla mengumumkan keluar PKR, diikuti dengan Ezam pada Jun 2007.




ANDA NAK LAGI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates