Social Icons

Pages

Wednesday, April 18, 2012

HOT NEWS !!! ANWAR IBRAHIM BATALKAN SAMAN TERHADAP NALLAKARUPPAN ???



Laman suarapakatanrakyat.com dalam artikel terbarunya memberitahu saman Anwar Ibrahim terhadap Senator Datuk S. Nallakarupan akan dibatalkan tetapi saman terhadap Utusan Malaysia yang melaporkan sidang media itu akan diteruskan.

“Penulis menerima maklumat dari sumber dalam pasukan pembelaan Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa saman sebanyak RM 100 juta yang difailkan ke atas Datuk S. Nallakarupan atas tindakan defendan mengeluar kenyataan fitnah menuduh Anwar sebagai seorang biseksual (disiarkan dalam Utusan Malaysia), akan dibatalkan.

“Bagaimanapun, saman ke atas Utusan Malaysia kerana menyiarkan artikel fitnah tersebut akan diteruskan”, katanya.

Menurutnya,ini menjawab teka teki kenapa writ saman ke atas kedua defendan tersebut masih tidak diserahkan sehingga sekarang, walaupun telah lama difailkan.

“Alasan kepada pembatalan tersebut, menurut sumber, ialah kerana Anwar mahu fokus kepada kempen pilihanraya umum yang akan datang, disamping majoriti daripada pasukan pembelaannya sekarang, yang akan turut bertanding dalam pilihanraya umum tersebut.

“Lagipun, dengan mengenepikan saman ke atas Nalla, harapan Anwar untuk memenangi saman tersebut dalam masa yang singkat dikatakan cerah, kerana bukti ke atasnya begitu kukuh sekali melalui penyiaran artikel tersebut.pada 20 Mac 2012, dibandingkan dengan masa panjang yang bakal diambil jika saman ke atas Nalla diteruskan”, katanya.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

APA PENDAPAT ANDA ???

ADAKAH BENDA INI BENAR ATAU GAME DARI PAKATAN HARAM ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

batal saman sebab nalla ada bukti la...

jgn dok tai chi kata bz dgn ge13 ok...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Takpe. Nalla jadi saksi utusan le. Mana kau nk lari BABI oiii..

Anonymous said...

kalau ikut sejarah akhir2 ni..loyar2 yg wakili kerajaan atau agensi kerajaan macam dah ada persetujuan awal ngan loyar pihak pembangkang!!

pasal tu Anwar cukup yakin utk saman utusan..

loyar2 wakili kerajaan atau agensi kerajaan buat keja mudah, dan dapat upah yg lumayan.

Patutnya loyar2 ni dibayar 10% je sebagai advance..selebihnya brgantung pada kejayaan kes yg dibawa..Baru keja tul2 dan kuat2...client diutamakan, parti dikemudiankan!!

 
 
Blogger Templates