Social Icons

Pages

Saturday, April 21, 2012

HOT NEWS !!! KONDOM DI JUMPAI DI KHEMAH MAHASEWEL DATARAN MERDEKA ???


Dalam pada masa berlegar-legar di sekitar demontrasi mahasewel robot belaan Anwar untuk menghidupkan nyawanya, terjumpa pulak binatang alah ni !!! Kondom yang telah diguna pakai oleh peserta yang berhimpun disana.

Siapa punya lagi kalau bukan mereka,sebab kumpulan mahasewel robot ni dah buat tempat tu macam rumah sendiri kata sana. Nak buang air besar, buang air kecil dan nak mandi kat mana lah sasaran mereka ni..?? Menyusahkan pihak yang lain kerana hajat dan kepentingan mereka.


Bukan sekadar nak minta bebas daripada membayar hutang PTPTN tetapi mahukan bebas segalanya seperti ketua pembangkang yang bebas melakukan aktiviti tersebut. Atas, bawah, depan belakang pun sapu.

Kumpulan ni pula bebas melakukan semua tu di tengah-tengah bandar lagi, tu pasal mereka ni semua kena halau daripada dataran Merdeka semalam..!!! Itu memang baik buat mereka ni !!! - KlBoyz


malam tadi saya berjumpa dengan seorang aktivis,kata seorang aktivis yang Anti PTPTN ''Kami tidak lari membuat aktiviti-aktiviti di sini.Kalau buat sidang rakyat di sini tak perlu bayar sewa contohnya di Parlimen dan dewan-dewan lain kena bayar.Kami tak mampu nak bayar.Kalau di Dataran Merdeka,ia percuma.Kami mengikut prinsip bahawa ilmu tidak boleh dijual beli ia seharusnya dikongsi bersama," katanya.

soalannya...

1) mereka ni betul ke tak ???

2) ada lagi ke yg free atas dunia ni ??? masuk tandas pun kena 30sen dik ???

3) sampai bila nak wat kelas dan kerja lain dengan percuma ???

4) erk... gaji pekerja yang kemas dan bersihkan Dataran Merdeka tu... sape bayor ke keje free ???

5) agak-agak.. berapa ye kos Kerajaan BN buat Dataran Merdeka tu ye ke percume jugak ???

6) Makanan untuk gelandangan yang diorang rembat tu turun dari langit ke ??? Eh.. apa hukum ambil sesuatu yang bukan haknya ???

7) Kondom yang dah pakai bersepah kat Dataran tu,diorang dapat free kat 7E ke ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates