Social Icons

Pages

Saturday, April 21, 2012

HOT NEWS !!! @ZAHIDA_RAFIK ADA HUBUNGAN DENGAN VVIP ??? INI JAWAPAN SEBENAR !!!


betul ker zahida rafik ni ada skandal ??? tak habis-habis lah puak Pakatan Haram ni nak terjah.benda belum tahu lagi.twitter Zahida Rafik sesak dengan pelbagai soalan yang bertanyakan perkembangan skandal tersebut.Ada soalan baik-baik,ada juga yang terus terjah melulu,ada juga yang serkap jarang,ada yang terus provoke.Macam-macam soalan.Paham-paham lah bila sesuatu isu dipolitikkan maka,maki-memaki adalah normal..hehehe kat bawah pula penjelasan Zahida berhubung skandal yang tersebar sejak dua hari lepas.

Zahida Rafik melalui Twitter mengatakan yang beliau percaya bekas pemandu peribadi itu sengaja mencipta fitnah untuk mendapatkan duit segera daripada pihak tertentu dan sudah menyerahkan perkara ini kepada peguam.Menjawab pertanyaan beberapa orang awam melalui Twitter berkaitan bayaran minima RM100,000 yang beliau terima setiap kali bertemu menteri tersebut,Zahida Rafik tegaskan yang beliau bekerja keras untuk apa yang ada sekarang ini.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

Ini dipetik dari laman twitternya sendiri :


KLIK UNTUK BESARKAN

NAK LAGI GAMBAR JAWAPAN BELIAU ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

Melalui siasatan Zuraida A.K.A Mak Lampir yang menfitnah Beliau kononnya terdapat beberapa transaksi yang dilakukan menteri itu kepada Zahida di antara Oktober 2011 hingga Januari 2012.Pada November 2011 pula terdapat RM118,000 dan pada Disember pula terdapat RM333,000.Pada Januari 2012 RM510,000.kesemuanya ia lebih kurang RM1.4 juta dalam masa empat bulan menteri itu berikan tunai kepada Zahida Rafik.perrghh... gila ker apa ??? main sumbat jer jumlah tu ???

Zuraidi pula mendedahkan,Zahida mempunyai sebuah kereta mewah jenis BMW 6 Series,Porshe,Toyota Harrier dan juga rumah bernilai RM2.9 juta.Dulu Zahida Rafik pernah menepis gossip mengatakan dia dibela seorang VVIP.

“Bagi saya apabila gosip mengatakan saya dibela oleh VVIP ia satu penghinaan.Saya bukan perempuan simpanan.Sebagai anak bongsu dalam sebuah keluarga yang berpegang teguh kepada adat dan agama,ayah tidak membenarkan saya tinggal sendirian selagi belum berkahwin.”

Zahida Rafik telah menjawab tuduhan yang dilemparkan terhadap beliau dan Shafie Apdhal.Tindakan undang-undang akan menyusul terhadap individu yang menabur tuduhan tersebut.

DARI SUMBER DALAMAN YANG MENGATAKAN,BEKAS PEMANDU ZAHIDA RAFIK ADA HUBUNGAN KELUARGA DENGAN DAYANGKU INTAN YANG MENJADI AHLI PKR !!!

FITNAH INI MEMANG KONSPIRASI JAHAT AMALAN POLITIK KOTOR PAKATAN HARAM YANG MENYALAHI TUNTUTAN BERSIH !!!

KATA NAK BERSIH,SEKARANG APA DAH JADI ???

SEMUA CERITA NAK TUDUH UMNO !!!

ANWAR MAIN CHINA DOLL PUN TUDUH UMNO !!!

OPPSSS...

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

perghh patut pie anak apdal ni keras batang tua dia tu...kahkahkah

Anonymous said...

pergh mulut anon kt atas cam sampah...klu fitnah orang, pakatan haram la nombor satu tp jika terbukti pemimpin dia byk masalah moral cepat balas ckp fitnah...ko x takut ke azab wahai anon kt atas??...aku bukan ape sbb dlm parti mereka memperjuangkan agama islam yang suci,so tepuk dada ko dan tya selera ko....klu x bersalah seseorang tu ko menanggung la dosa sampai ko mati klu ko x minta maaf...

 
 
Blogger Templates