Social Icons

Pages

Monday, April 16, 2012

HOT VIDEO !!! PAKATAN HARAM PERSENDA RAJA-RAJA MELAYU !!! @AZMINALI DAN @KHALIDSAMAD TUDUH UMNO ???


tu dia,sikit-sikit salah UMNO !!! Perangai pemimpin Pakatan Haram ni senang jer nak tutup malu yer ??? dah buat lepas tu nafi,lepas tu salahkan UMNO !!! Yang Azmin Ali tu pulak kalau saham beribu-ribu tu salah UMNO Ker ??? Azmin Ali,anda tahu ker Dr Rahman Kadir tu orang UMNO Atau tidak ??? beliau hanya Doktor !!! bila wartawan kata tanya "so ambil tindakan Lah Yb ???" Lain pulak Azmin Ali ni jawab !!! minta maaf,terlampau geram..mana tak nya,dah lah tak mengaku salah sendiri lepas tu nak salah kan UMNO,apa kata cakap "yer,salah saya.saya minta maaf kepada rakyat malaysia.saya takkan buat lagi dan saya akan perbaiki kesalahan saya di masa akan datang" kan senang ??? mana tahu rakyat maafkan anda YB AZMIN ALI,AHLI PARLIMEN BUKIT ANTARABANGSA !!! opss terbesar pulak perkataan

ini,nak salahkan UMNO.kepada Azmin Ali,dah jumpa ker ibu anda ??? kalau belum apa kata jumpa dulu,tak kesian ker ibu anda yang sakit melahirkan anda 9 bulan anda dalam kandungan tu.anda ni satu jer saya nak sebut " kacang lupakan kulit" dah lah,malas saya nak layan pemimpin Pakatan Haram ni.agaknya sampai "Akhir Hayat jadi Pemimpin Pakatan Haram pun salahkan UMNO" opps,jangan saman saya pulak.kalau nak saman,pergi saman Dr Rahman Kadir tu,beliau yang melihat perbuatan anda !!! Ada Berani ??? Berani kerana Benar !!! Takut Terjun Lombong..ehhh silap,Takut kerana salah..Mari kita saksikan Insan Asyik Menyalah kan UMNO !!!





ANDA INGIN MELIHAT KEMBALI BETAPA KURANG AJAR NYA PEMIMPIN PAKATAN HARAM ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anak Perelih said...

tengok gambar dalam balairong seri diatas pun dah tahu ni cerita rekaan/fitnah... kalau betul, Kamalanathan dah keluar teitter dia dulu sebelum Rahman Kadir ni keluar cerita...

 
 
Blogger Templates