Social Icons

Pages

Saturday, May 12, 2012

EKSKLUSIF !!! ARTIKEL KHAS UNTUK SAMBUTAN ULANG TAHUN UMNO KE 66 !!! WAJIB BACA !!!


Sambutan Ulang Tahun UMNO Ke-66 disambut dengan begitu bersemangat dan meriah Malam Semalam.Stadium Bukit Jalil yang mempunyai kapasiti 100,000 penuh sesak sehingga tidak cukup tempat duduk.Tidak salah jika dikatakan bahawa sambutan ini adalah yang paling bersemangat dan hebat sejak berakhirnya era pemerintahan Ayahanda Tun Dr. Mahathir Mohamad.Petikan lirik lagu UMNO iaitu,‘UMNO Terus Mara’ adalah tepat untuk menggambarkan perjuangan parti yang banyak berjasa ini.Walaupun dicabar,ditentang dan diasak dari luar,dari dalam dan sejak dahulu sehingga sekarang, UMNO kekal tegak berdiri memikul amanah agama, bangsa dan negara.Jika Pakatan Haram masih enggan mengakui akan kekuatan UMNO,maka mereka harus berfikir sekali lagi selepas menyaksikan perhimpunan raksaksa ini.

Tetapi,saya yakin bahawa Pakatan Haram sebenarnya cukup maklum akan kekuatan UMNO dan kerana itulah mereka perlu mengadakan BERSIH,perlu mempersoalkan sistem pilihanraya, perlu menggembar-gemburkan kisah pengundi hantu dan sebagainya untuk dijadikan alasan apabila kalah dalam pilihanraya nanti.saya tahu lah semua ini.saya pun bekas Pakatan Haram juga.oppsss...Kerana itulah juga mereka tidak jemu-jemu berusaha menjatuhkan UMNO melalui jalan belakang bagi mengelak dari melalui pilihanraya.

Begitu jelas sekali bahawa sokongan terhadap Pakatan Haram tidaklah sekuat laungan fitnah yang mereka lemparkan terhadap kerajaan.Malah,perhimpunan BERSIH 3.0 yang ditaja oleh zionis,di mana peserta-peserta diberi bayaran juga hanya mampu mengumpul lebih kurang 25,000 orang sahaja.Itupun setelah dicampur dengan kumpulan penentang Lynas dan penyokong LGBT yang menyasarkan musuh yang sama iaitu UMNO.Justeru,di manakah yang dikatakan kekuatan Pakatan Haram ??? Di dalam laman sosial di internet sajakah ??? Kenapakah penyokong-penyokong tegar di internet itu tidak mampu dikumpulkan secara tersusun untuk turun berdemonstrasi ketika BERSIH 3.0 ??? Apakah mereka tidak cukup bersemangat ??? Atau tidak cukup keyakinan ??? Atau pengecut ??? Atau bayaran yang diberi oleh pihak Pakatan Haram /BERSIH terlalu rendah ???

Jawapannya ialah kerana penyokong mereka tidak seramai mana.Segelintir yang ada itu pula pondan-pondan,pengecut dan pak-pak turut belaka Yang kononnya ingin berjuang tetapi terhegeh-hegeh meminta simpati apabila cedera.Kerana itulah BERSIH 3.0 gagal dan kerana itulah juga pembangkang bakal kalah lagi dalam pilihanraya kali ini.Walaubagaimanapun,saya mengucapkan terima kasih kepada Pakatan Haram kerana saya percaya,semangat yang memuncak dan kesedaran yang meningkat di kalangan golongan atas pagar yang diterjemah dalam sambutan ulang tahun UMNO adalah sedikit sebanyak berpunca dari sikap dan kelemahan Pakatan Haram sendiri,terutamanya dalam penganjuran BERSIH 3.0.

Sesungguhnya,sifat Pakatan Haram yang sentiasa bergelumang dengan skandal dan suka melakukan kerosakan,memudahkan kerja UMNO.Jika Pakatan Haram perlu melakukan penipuan dan memfitnah seperti memalsukan gambar dan mereka-reka cerita tentang keburukan pemimpin UMNO,UMNO pula tidak perlu berbuat begitu.UMNO hanya perlu tunggu dan lihat sahaja bagaimana Pakatan Haram ‘membunuh’ diri mereka sendiri secara perlahan-lahan.

Itulah bezanya parti yang berjasa dengan parti yang hanya tahu bercakap.Manusia yang banyak bercakap selalunya akan lebih banyak berbuat silap. Begitu jugalah dengan pembangkang yang saban hari kerjanya adalah bercakap,berkempen dan berceramah.Semakin lama semakin banyak yang mereka tersasul dan semakin teruk mereka merapu.UMNO pula tidak perlu bercakap banyak dan hanya bercakap bila perlu. Selebihnya UMNO bekerja untuk rakyat dan untuk negara. Hari ini, kita bertuah dapat menyaksikan UMNO bangkit kembali dari kecederaan dan terus mara menuju pilihanraya demi agama, bangsa dan negara !!!

Hidup UMNO !!! Hidup Melayu !!! Allah selamatkan Malaysia !!!

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates