Social Icons

Pages

Sunday, August 05, 2012

KANTOI !!! MP PKR KUALA LANGAT ABDULLAH SANI KANTOI MENIPU RAKYAT MALAYSIA ???



cuba anda baca balik report polis di atas dan bandingkan apa yang abdullah sani kata di bawah

Ahli Parlimen PKR Kuala Langat,Abdullah Sani Abd Hamid menafikan semua dakwaan laman Sel13.com termasuk salinan laporan polis yang disifatkannya sebagai pembohongan semata-mata.

“Mana ada.Semua itu bohong.Di bulan Ramadan ini saya nak katakan,semua yang ada dalam blog itu, laporan polis yang dia (Halimah) buat bohong.

“Dia kata keluar rumah sehelai sepinggang.Mana ada.Bohong.Dia juga ada sebuah rumah apartmen di Desa Pandan yang telah diubah suai.Perabot juga telah siap dibeli.Setiap bulan pun saya beri dia duit nafkah,” katanya kepada Meloyakini

Namun begitu Abdullah Sani mengakui wujudnya perselisihan dengan isteri pertamanya,Halimah Mohd Sahat yang kini sedang dalam proses perceraian.Beliau juga mengakui perselisihan itu berpunca daripada sikap Halimah enggan bermadu dan “tidak suka” kepada ibunya.

“Ibu saya sakit angin ahmarJadi sebagai anak lelaki saya ambil dan jaga dia.Tapi isteri saya tak suka dan suruh saya halau ibu saya.Kalau diberi pilihan siapa saya perlu halau,saya akan pilih dia (Halimah).Isteri kita boleh cari tapi ibu tak boleh,” katanya.

Laman sel13.com, 31 Julai telah mendedahkan rumahtangga dengan Abdullah Sani dengan Halimah sebelum ini aman damai dengan dikurniakan enam orang anak dan seorang menantu serta seorang cucu,namun kehidupan mereka berubah selepas Abdullah Sani memenangi kerusi parlimen Kuala Langat pada Pilihanraya Umum ke-12.Rumahtangga mereka mula bergolak apabila Abdullah sani berkenalan dengan seorang Wanita PKR Hulu Selangor yang dikenali sebagai Faizah Ariffin yang juga seorang mak andam.

“Sikap suaminya mula berubah dan berlaku penderaan secara mental terhadap Halimah.Faizah juga sering mengganggu hidup Halimah termasuk mencabar Halimah menerima dirinya sebagai madu.Halimah hidup dalam keadaan tertekan kerana tidak dipedulikan suami, ditengking dan dimarahi dalam tempoh yang agak lama. Halimah mengadu kepada kepimpinan PKR peringkat pusat. Ketua Wanita PKR, Zuraidah Kamaruddin diberi tanggungjawab oleh PKR Pusat untuk menyelesaikan kes rumah tangga Ahli Parlimen mereka.,”lapor laman itu.

Baca selanjutnya

KLIK DI SINI

SIAPA YANG BENAR ???

SIAPA YANG MENIPU ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

nak jaga ibu konon, memang dasar haramjadah tak akan mengaku buat salah. balik2 fitnah, umno terlibat, bn terlibat, polis terlibat, kerajaan juga terlibat dalam kes rumahtanggga dia. ptuih!!!!

 
 
Blogger Templates