Social Icons

Pages

Monday, August 06, 2012

KEPADA JENTERA BN WILAYAH PERSEKUTUAN !!! PERHATIKAN MUKA LELAKI INI !!! NAK TAHU KENAPA ??? TOLONG BACA !!!



Azizul Bin Mamat

Siapa budak ni ???
Apa masalah dia dengan Jentera Barisan Nasional Wilayah Persekutuan ???
Apahal dia plak jadi headline blog REZQEEN HILL ???

Ada cerita di sebaliknya.
Jom lihat di bawah ni.


"..seronok aku dapat potong bena (banner) dan bendera BN nie.. sesuatu perasaan yg tak dapat digambarkan..dan rujuk pada yg pakar potong benar puak munafik dpt pahala kena lak bulan ramadhan lagi berganda2 pahalanya.."

Alhamdulillah, akhirnya.

Teka teki siapakah dalang di sebalik TUKANG POTONG banner dan sepanduk Barisan Nasional (BN) di sekitar Wilayah Persekutuan ni sudah terjawab dan inilah salah seorang mahkluknya bernama Azizul Bin Mamat.

Kepada semua Jentera Pemuda UMNO dan Komponen Parti BN di WP, wajib perhatikan makhluk jahanam yang sakit hati melihat banner dan sepanduk-sepanduk UMNO / BN.

Saya tidak mahu memberi cadangan kepada jentera-jentera BN di WP tapi kalian sudah tahu apa yang perlu dilakukan terhadap makhluk ni. Kalau tak tau nak buat apa, tolong bawak dia mengadap dengan abang-abang UMNO yang berhati mulia di Bandar Tun Razak.

ANDA NAK LAGI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Ada masalah budak ni kot.....

Anonymous said...

Admin cuba baca komen d bwh status fb dia tu.. teruk giler pkr n pas kat kawasan bdr tun razak tu.. siap isu mkn duit pun ada.. hmmm duk tuduh umno tp sbnrnya depa yg buat.. kesian dgn bebdk mcm ni.. br nk blaja politik tp tsilap haluan...ibarat nk menuntut ilmu silat tp tsalah tok guru jd sumbang langkah silatnya...hehe..

 
 
Blogger Templates