Social Icons

Pages

Wednesday, December 12, 2012

KANTOI !!! RAHSIA ANWAR IBRAHIM DI LONDEH OLEH TUN MAHATHIR !!!


Bekas Perdana Menteri,Tun Dr Mahathir Mohamad berkata sekarang baru beliau sedar bahawa kemasukan Datuk Seri Anwar ke dalam UMNO pada tahun 1982 bukan disebabkan perjuangan parti itu tetapi disebabkan cita-cita rakusnya untuk menjadi Perdana Menteri. 

“Anwar Ibrahim ni masuk UMNO, kita ingat pasal dia betul-betul nak berjuang dalam UMNO, dia percaya kepada perjuangan UMNO.Kemudian baru kita sedar, kerana hanya melalui UMNO sahaja,dia boleh jadi Perdana Menteri,” katanya. 


UNTUK SELANJUTNYA 

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

SpermaKini said...

nasib baik Tun M sedar awal..
cuma orang sebelah sana saja sengaja buat tak sedar.

mohon dipautkan blog saya
www.spermakini.blogspot.com
ke blog tuan.
tk.

Anonymous said...

Apakah spesis yg sudah bergelumang dalam kancah terkutok sejak dari zaman bujang cikangrong, sperti pengakuan adik terangkat beliau dari tahun 75/76 lagi, mereka berdua hidup sebagai merpati dua secoli, bila malam tiba, semua orang nyenyak tiduor, beliau berdua berasmara dana, dibawah lampu listrik, dalam bilek, diatas katil, bercium ciuman, berpeluk pelukan, aku gosok engkau lipat, aiskrim mengaiskrim, jubor menjubor. Inilah Hero Tamil yg sering melalk lalak kat fitnah lah, konspirasi kepal bapak dia lah, lupa2nya besar punya kaki jubor.
Hingga ke hari ini masih tak reti reti nak bertaubat, masih tetap melakukan perbuatan terkutok dan jijik, masih melanggani pelacur2 jalanan, mak nyah, jantan2, boypren2, isteri Yb Jamban dan Cina Doll dalam dan luar negara. Apakah spesis yg macam gini, pejuang keselamatan Israel, agen barua lahanat Yahudi Zionist Neocons, yg Nabi tidak mengaku umat, ini diangkat, dijilat dan dijulang sebagai anukera tuhan? Apakah spesis yg terkutok lagi jijik ini dikatakan Imam Mahadi? Nauzibillah. Inilah spesis2 kurap dari Pgayr dan ahlul2 bahalul PAS PIS PUS yg bengap nak mampos, sanggup dikencingkan, sanggup diperbodoh bodohkan oleh pemimpin2 terencat akal Fuckaton haramjadah.
Yg sedar dan insaf, bermufarakah dgn segera, demi nasib anak2 bngsa, dan demi agama, bngsa dan negara. Rejam lah spesis2 keparat, bngsat dan lahanat ini sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zioinist demi agama, bngsa dan negara. Selamatkanlah bumi Tanah Melayu dari agenda jahat, kotor dan jijik Yahudi Zionist bacul, komunis biaDAP yg rasis giler vavi dan PAS pemisah, pengkafiran,permurtadan,kehancuran Islam dan bngsa Melayu ,sanggup jadi talibarut dan sanggup tukang cuci berak mencret pemimpin2 komunis biaDAP tokong.

 
 
Blogger Templates