Social Icons

Pages

Sunday, October 06, 2013

HOT NEWS !!! PERUBAHAN MUKA !!! ANWAR IBRAHIM DIKECAM OLEH AKADEMI AL-QURAN ???


Perubahan muka Ketua Pembangkang,Anwar Ibrahim menjadi satu topik yang semakin hangat diperkatakan di alam siber.Laman sosial Akademi Al-Quran dalam ‘posting’ menulis ;  “Tak cam saya,ini bakal PM Malaysia yang tewas hari tu ke,apapun dah lain macam wajahnya,tak cam saya.Boleh ke ubah wajah begini.Islam melarang ubah apa yang sudah asli ada sehingga orang kata tak cam saya.Tun Dr. Mahathir bin Mohamad dah usia 88 tahun pun tak buat begini.” 

Postingnya itu dalam jangka masa singkat telah menarik perhatian rakan-rakan laman sosialnya untuk turut sama membuat ulasan.


UNTUK SELANJUTNYA

LIHAT GAMBAR DI BAWAH




APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

9 comments:

Anonymous said...

Mustahil secepat ini boleh LUNTOQ - saya syaki DOUBLE dia, yg. buat Pembedahan-Plastik-JADIAN atau ilmu-hitam-JADIAN tak menjadi! Ini bahaya utk. KESELAMATAN agama, bangsa dan negara, kerana takut si double disyaki ini akan MENYAMAQ bila-bila masa diperlukan!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal).

Anonymous said...

itu sebabnya Allah tak bagi rezeki jadi PM kot. Allah tunjuk satu persatu kelainan dia melelui dirinya sendiri. PKR nampak tp buat buta

Anonymous said...

sekadar perbincangan. bukankah di zaman nabi dulu-dulu tidak ada rawatan kecantikan justeru macam mana nak tahu sama ada rawatan sedemikian adalah boleh atau tidak dari sudut agama?

Anonymous said...

Woi anony tujuh seminit... Sekadar nk bincang gak.... Zaman nabi pong xda kamera .. Jadi kalau ko tengok ayah ko ke mak ko ke dok cheating memburit Kiranya bukan lah ye...
Tapi zaman nabi dah berlaku homosek ko tak percaya ke.

Anonymous said...

Nak tiru Arnold Schwarzengger, buat plastic surgery masa bertanding jadi governor California! Sudahlah Anwar Susah_nak_eja, kubur dah dekat tu!

Anonymous said...

Walaupun wajahmu sudah tak ku kenali tetapi lobang hidung tetap menjadi kembang seperti biskut batang buruk

JOBS VIEW said...

nampak perbezaannya dah lain..tapi kita tak tahu kebenarannya..boleh jadi editing ataupun camera effect..

jadi sebagai manusia biasa tak lari dari membuat kesilapan..harap diri kita dijauhkan dari perkara-perkara mungkar..

Anonymous said...

anon 1:41
bukan setakat hidung jadi seperti biskut batang buruk. dah lebih kepada biskut yang terlebih gula. kembang semacam he he. aku pun tak reti nak cakap apa la si nuar ni. tapi tu la kalau dia yang buat smua betul. kalau orang lain tu dah berkarang cela dan nista.

Anonymous said...

anon 1.41 PM

wakakakaka... veli notty..

 
 
Blogger Templates