Social Icons

Pages

Tuesday, October 15, 2013

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! LATHEEFA KOYA MENGHINA ISLAM !!!


kenapa dengan latheefa koyak ni ??? nak kata dia bukan beragama islam,beragama islam tapi perangaiii...siapa kata Kalimah Allah bukan untuk umat islam koyak ??? cuba bagitahu saya.kalau betul bukan untuk umat islam sila tunjuk bukti.ada berani kerr koyak ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

9 comments:

maae said...

Cuba cek, syiah kot ?

Anonymous said...

Mukmin perlu belajar dari Yahudi?

yahudi tetap pertahankan hak mereka untuk membina tembok batu di sekitar palestine meskipun dunia mengutuk tindakan berkenaan.

meskipun ianya (tembok berkenaan) menafikan hak asasi warga palestine untuk bergerak bebas namun semua itu boleh di kesampingkan. loyer mereka tidak mengutuk tindakan berkenaan.

mukmin tidak begitu. kalau hak sendiri dirampas, mereka hanya mampu berserah dan kalau ada loyer pun, tidak ramai dari mereka itu beretindak seumpama loyer-loyer yahudi...pertahankan hak bangsa sendiri lebih utama dari hak oeang lain.

Anonymous said...

Barat mana peduli kalau hak asasi agama Timur dan hak asasi lain-lain agama. Mana ada peguam Barat nak belak hak asasi agama Timur dan lain-lain agama.

Lebih dari itu mana nampak adanya peguam barat begitu ambik berat hak asasi agama tetapi anehnya ialah, pihak yang ambik berat hak asasi agama bukanlah peguam Barat sebaliknya peguam Timuran pulak berlagak 'pipi tak mancung hidung tersorong-sorong'

Anonymous said...

Secara psikologi perempuan yng belum berkahwin dan tidak mampu menguruskan emosinya akan selalu bercakap merapu kerana menggunakan 2 mulut.
Dan waktu telah membuktikan setelah mereka berumahtangga perempuan2 ini akan lebih tenang.Kerana mulut mereka yng satu lagi telah di kunci oleh pasanganya.
Selagi perempuan itu tidak menemukan kunci yg boleh menutup kedua2 mulutnya maka selama itulah mereka akan merapu!

Anonymous said...

Parti nyer pasal..

Anonymous said...

kalau tidak mampu pertahankan hak sesama penganut tak siapa memaksa. kita faham dan boleh terima tentang kekangan yang didepani oleh golongan lemah yang lemah.

namun kalau sekiranya golongan ini nampak seolah-olah melacurkan hak sesama penganut semata-mata untuk mendapat penghargaan dari pihak yang lain itu ia hanya mengesahkan pelacuran tersebut.

akhirulkalam, sejarah mencatatkan bahawa pelacuran adalah industri tertua di dunia. Hmm, betul ke?

Anonymous said...

Latifah Keling Pariah KOYAH Rabak!!!

Anonymous said...

Muka macam minah syiah, tafsir serong!

Anonymous said...

Benda DIA dah koyak, nak cakap mcm mana. bro...

 
 
Blogger Templates