Social Icons

Pages

Wednesday, November 06, 2013

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! ALEX TAN MENGHINA KALIMAH ALLAH !!!


kurang ajarnya cina ni.alex tan menghina Kalimah Allah.sebelum ini Alvavvi.kali ini alex tan.kepada DS Shabery Cheek saya minta tolong siasat cinabeng ni.kalau tak siasat,ntah apa lagi dia nak kata nanti.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Aku Dah Bosan ... said...

Biasanya begitulah bahasa org2 yg merasa terlalu amat kecewa; kecewa krn pemimpin2 Dogs And Pigs tak dapat memegang teraju pemerintahan Malaysia.

Dah lama diorang mengidamkan agar keturunan dari Dogs And Pigs dapat jadi pemerintah; bermula dgn percubaan cinabeng2 komunis merampas kuasa melalui kekerasan bersenjata, dgn peristiwa berdarah 13 Mei '69 dan kali ketiga melalui peti undi PRU13.

Ketiga-tiga percubaan gagal walaupun mendapat bantuan semangat dan buah fikiran dari puak2 dajjal yg mahu meranapkan bangsa dan agamanya sendiri, jadi cucu-cicit komunis dlm parti Dogs And Pigs mengajar generasi muda mrk membuat provokasi terhadap agama Islam dan org2 Melayu semoga tercetuslah pertumpahan darah antara kaum, dan dgn itu senanglah pemimpin2 Dogs And Pigs mencanangkan keseluruh dunia telah berlaku penghapusan etnik di Malaysia dan mrk mempunyai alasan utk meminta bantuan Bapak Setan Uncle Sam campurtangan dlm urusan negara spt berlaku dinegara-negara Arab skrg.

Mrk menunggu peluang ini terjadi krn pemimpin2 Dogs And Pigs yakin proksi2 dajjal di Malaysia ni mmg sedia membantu mengrealisasikan harapan mrk.

Jadi taklah menghairankan sangat, benda2 hina menghina ni terjadi ... Mrk yg mengaku Islam mrk kelas A++ pun dgn senang lidah mrk mengkafirkan org2 sebangsa seagama mrk. Apa ada hal?

Kalau pihak berkuasa nak ambil tindakan, baguslah; tapi jadikanlah hukumannya sbg pengajaran pd org lain, bukannya nanti membuat makin ramai org berpesta memaki menghina sehingga semacam tak berkesudahan.

Anonymous said...

Cukup2 lah tu, dah melampau. KERAJAAN Malaysia nak tunggu apa lagi?. APA dah tak ada UNDANG2 terhadap perbuatan mengHINA Allah kah?.
Sudah lah KERAJAAN sekarang menggunakan budaya 'TUMBUK RUSUK' untuk dapat sokongan dari melayu mahupun bukan melayu (contoh ketika PRU13 dan PRK Sq Limau cukup jelas dan nyata). Amalan yang bertentangan dengan ajaran ISLAM.
Atau KERAJAAN sekarang sudah tidak perlu pertolongan Allah?. Sebab sudah ada consultant2 yang bijak pandai. Memadai guna otak consultant dan timbang tara jemaah DS NAJIB & TS MUHYIDDIN?.
Mana pergi hala tuju hendak martabatkan ISLAM ucapan TS MUHYIDDIN tempoh hari ketika sebelum PRU13.

MARTABAT KAN ISLAM DLM CORAK PEMERINTAHAN. INSYAALLAH RAKYAT AKAN SEDAR DAN SOKONG KERAJAAN SEKARANG TAK PERLU STRATEGI 'Tumbuk Rusuk'. INSYAALLAH PERTOLONGAN ALLAH AKAN DIPEROLEHI.

Saya sudahi dengan sepotong ayat ayat suci Al Quran.
Renungkan dan bertanyalah pada Ulama2 dlm KERAJAAN maksudnya yang tersurat dan Tersirat.

Firman Allah surah Al-A’raaf ayat 96;
Mafhumnya;
“ Dan (Tuhan berfirman lagi) kalau sekiranya penduduk negeri itu beriman serta bertaqwa, tentulah kami akan membuka kepada mereka (pintu pengurniaan) yang melimpah-limpah berkatnya dari langit dan bumi, tetapi mereka mendustakan (Rasul Kami) lalu kami timpakan mereka dengan azab seksa disebabkan apa yang telah mereka usahakan”.

Wallahu a'lam

Anonymous said...

Harapnya KDN ambil alih penyiasatan - jgn. hanya serah pd. polis negeri, yg. mana kdg-kdg. di bawah kuasa Bukan Islam! Kdg-kdg amat meragukan bila mangsa adalah umat Islam/Melayu, tapi tiada tindakan, walaupun repot polis berbakul [cthnya penyelia muda Felda yg. dibunuh dgn. kejam di Lahad Datu, dan dua keluarga anak beranak termasuk dgn. bayi kecil mereka, penunggang motosikal, juga peneroka Felda di Lahad Datu, dilanggar ngeri oleh kereta 4WD (disyaki geng kongsi gelap Cina SAMSENG yg. sama!), apa hasil siasatan?!]

Si Cina-Cina PENDATANG disyaki-PELAHAP-BUAS-KANGKANG-BABI ini, yg. sampai begitu keji mencarut pd. ALLAH SWT kita, saya syaki dr. geng kongsi gelap Cina! Islam/umatnya - mereka ni berani hina; cuba mereka hina Hindu/kaumnya, mungkin kena SEMBELIH-KEPALA-DAJAL mereka atau diCINCANG mereka ni!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Allahuakbar Allahuakba Allahuakbar..Ya Allah kau buka lah hati pihak berkuasa untuk mengambil tindakan yg sewajarnye keatas makhlok yg menghina kesucian mu ya Allah.Amin.

Anonymous said...

INILAH YANG BERLAKU BILA DAJJAL, MUNAFIK, DOG AND PIG BERSATU.

Aquavest said...

Saya dedicate kurang ajar ni khusus untuk TGNA, TGHA, Anwaraljuburi,dengan ucapan syabas kerana berjaya mertarbiahkan cina cina laknatullah ini supaya kurang ajar sebagini rupa. Kapada mereka mereka ni yg membisu bagi sayà darah kamu halal saperti darah cina laknatullah ini. Bersedia lah untuk sabilillah....Allahuakbar!!!!

Aquavest said...

Saya bimbang dgn apakah ini agenda CIA Yahudi Amerika untuk memecah belahkan ummat Islam di negara ini. Pehak berkuasa harus menyiasat kesemua kemungkinan. Mungkin mereka berani sebab kita nampak mcm takde telur dan dayus. Aku ada telur hari ni aku nak maki tokpekong tokpekong dia org FUCKYOURTOKPEKONG!!! AKU TAKUT APA!!!

 
 
Blogger Templates