Social Icons

Pages

Sunday, December 29, 2013

KANTOI !!! HIMPUNAN 31 DISEMBER !!! #RAFIZIRAMLI AKUI 5 BOM AKAN DILETUPKAN ??? VIDEO INSIDE !!!


sebelum ini surat abdul rahim ghouse kepada rafizi ramli berkenaan 5 bom yang akan diletupkan untuk 5 disember telah didedahkan.hari ini rafizi ramli disoal siasat oleh polis di IPD Dang Wangi.nak tahu apa terjadi ??? lihat video di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

9 comments:

Anonymous said...

manusia haramjadah laknatullah.
jenis muka babi tak tau malu
laknat kau rafizi babi

Anonymous said...

YB=Yang Babi rafizi gay! Pamtat anjing ni patut dnyahkn dr bumi m'sia! Ckp xdak bukti ikut sedap lubang jubur dia je! Mampos dlm kehinaan la kau rafizi anjing!

Anonymous said...

Wajah anjing yahudi yang teleh dilatih khas untuk meghuru hara Malaysia, tahniah PDRM . Kami rakyat menyokong tindakan anda.

Anonymous said...

Laporan polis telah dibuat kerana menyiarkan email palsu.kita tengok badut umno ni kena tangkap lepas ni.

Anonymous said...

Emel palsu: Rafiz minta polis siasat empat 'blog Umno'Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli hari ini membuat laporan polis terhadap empat blog Umno yangh didakwa menyebarkan emel palsu yang bertujuan mencetus huru-hara.
Rafizi berkata beliau membuat laporan terhadap blog yang menggunakan alamat theunspinners.blogspot.com, theflyingkick.blogspot.com, bidaman.blogspot. com serta badutrakyat.blogspot.com.
Beliau mendakwa blog berkenaan bertanggungjawab menyebarkan satu emel palsu sejak 27 Disember lalu, yang menyebabkan beliau disiasat polis semalam.
MP Pandan itu juga mendakwa, emel palsu mengenai rancangan untuk memasang bom di beberapa tempat di Kuala Lumpur yang kononnya dialamatkan kepadanya itu direka oleh "blog Umno" tersebut.
"PDRM tanpa menyemak terlebih dahulu kesahihan emel rekaan itu terus memanggil saya untuk memberi keterangan dan disiasat," katanya dalam satu sidang media hari ini.Beliau juga kecewa apabila Polis DiRaja Malaysia (PDRM) masih belum menyatakan sama beliau merupakan saksi ataupun orang yang disyaki dalam siasatan ke atas sebaran emel palsu tersebut.
"Sehingga sekarang, pegawai penyiasat yang mengambil kenyataan saya tidak boleh mengesahkan sama ada saya hanya seorang saksi atau suspek," katanya.

Anonymous said...

Kau tu laknat macai anjing kurap.. Percaya pd fitnah admin badutrakyat haramjadah ni

Anonymous said...

Kau ..keliarga dan keturunan kau yg patut mampus dalam kehinaan ..mati campak dalam lubang taik je... Percaya kepada penfitnah.. Admin badutrakyat.. Tp macai umngok pun mmg hina tahap sialll.. Laknat... Babi.. Penjilat taik palat kak semah..uhuhuhuuuhuhu..

Anonymous said...

http://m.malaysiakini.com/news/250481

Anonymous said...

Tunggu la nasib ko badut umno.apa yang dah jadi pada papagomo akan jadi pada ko balik.tak payah tunggu kat neraka kat dunia dah terima balasan.tengok la apa akan jadi pada keluarga ko..

 
 
Blogger Templates