Social Icons

Pages

Wednesday, January 15, 2014

HOT NEWS !!! BOB LOKMAN #BOBLOKMAN MASUK HOSPITAL KALI KEDUA AKIBAT LEMAH JANTUNG !!!


Bob Lokman telah dimasukkan ke hospital buat kali kedua akibat lemah jantung.Berita ini dikhabarkan oleh Ustaz Ahmad Dusuki Abd Rani di dalam page Facebooknya.Menurut ustaz : 

"Kesempatan setelah ceramah malam maulidurrasul,saat jam menghampiri tengah malam,bergegas ke Hospital Uitm Sg Buloh,bersama sepupu Yb Ust Nik Mohammad Abduh dan Ust Dr Riduan Mohd Nor menziarahi Saudara Bob Lokman,namanya pernah di puncak persada seni suatu ketika dahulu,doakan kesihatannya,ini kali kedua beliau memasuki hospital ini di CCU,setelah jantungnya lemah kembali..saat ini doa kita sekali lagi ditagihkan.." 

walaupun perbezaan ideologi politik,saya doakan agar Bob Lokman segera sembuh dari kesulitan yang dialaminya.Kepada warga maya.doalah yang terbaik untuk Bob Lokman,mudah-mudahan dia cepat sembuh..

AMIN...

5 comments:

Anonymous said...

Saudara Bob Lokman...renung renung lah apa kesilapan-kesilapan, apa kelanjuran-kelanjuran kata dan ucapan yang telah anda lakukan! bertaubat lah anda. Ini mungkin satu "isyarat" daripada Allah S. W. T kepada kamu.

Anonymous said...

errrr dok sibuk kutuk pasal kerajaan, kenapa pula hospital kerajaan juga yg dipilih...

Anonymous said...

Sambil baring duduk, bnykkan berzikir, tadarus, dan muhasabah diri, mudah mudahan dpt kebaikan.

Anonymous said...

Ini semua salah kerajaan zalim..sekiranya pr menang pru dulu tentu saya tak mcm ni..eh apa aku merepek2 masa sakit ni..sakit2 pun dok marah kerajaan..baik aku istifar la..ampun la dosa aku ya allah pd mereka2 yg aku terlanjur kata...

Anonymous said...

Hospital kerajaan murah sgt...tu jer

 
 
Blogger Templates