Social Icons

Pages

Sunday, January 26, 2014

HOT NEWS !!! KAIN RENTANG #KALIMAHALLAH DIKESAN DI PULAU PINANG !!!


kain rentang yang mengandungi perkataan Kalimah Allah telah di kesan Di Pulau Pinang .Sekurang-kurangnya 2 gereja dipasang dengan kain rentang itu.setakat ini dikesan digantung dekat gereja Katolik St John Britto di George Town dan Church of the Nativity of the Blessed Virgin Mary di Butterworth.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

TANYA PENGANOT PAS APA PERASAAN MEREKA BILA TENGOK HASIL USAHA MEREKA MENHALALKAN KALIMAH ALLAH DIGADAI DAH TERJEMAH DIALAM NYATA?

KETUA PENGGADAI HADI AWANG !! KO TANGGUNG LA KEKELIRUAN UMAT AKAN DATANG BERKAITAN ALLAH !!!

JANGAN LUPA JASA KO YG.MENYEBABKAN RAMAI PENGANOT PAS GELAR UMNO KAFIR HASIL AMANAT MU DI BANGGOL PARADONG TERENGGANU !!

gen2felda

Anonymous said...

laporan terkini menyatakan lebih 50% pemimpin Dap adalah penganot kristian tegar seperti Hannah yeoh,tony pua termasuk joseph lim guan eng..

adakah nasib islam lebih terbela di bawah fuckatan bila tugas rasmi pas sekadar lembu jalanan sukarela untuk segala isu dimainkan dap dan pGayR?

gen2felda

Anonymous said...

Alhamdulillah, "Tahniah" kepada mereka yang membuka pintu dan memberi jalan kepada kafir harbi. Tahniah kerana Allah sekarang sudah ada anak. Inilah saat yang ditunggu-tunggukan dan inilah yang diusahakan oleh kalian selama ini.

Kepada kalian semua sudah tentu akan dipertanggungjawabkan oleh Allah Taala segala perkara yang dihasilkan dan juga bakal dihasilkan ekoran daripada perbuatan "membuka jalan" tersebut.

Maka lengkaplah sudah hajat mereka yang membuka jalan itu dan tertunailah sudah nawaitu kalian. Rasulullah saw pasti akan "berbangga" dan memberi syafaat baginda kepada mereka yang berkenaan atas usaha kalian "mempertahankan" kesucian Allah, RasulNya dan Islam.

Allah maha bijak dan Allah jualah yang akan menunjukkan hasil dan akibat perbuatan kalian itu. Dan pasti tiada seorang pun insan yang akan terlepas dari soal-jawab dengan Allah Taala di akhirat nanti. Tunggulah, harinya akan tiba. Pernahkah wujud hamba Allah yang hidup selamanya dan tidak mati-mati? Janji Allah itu benar, tunggulah.

Apa pun terlajak perahu boleh diundur tapi terlajak kata dan perbuatan jawaplah di depan Allah Taala. Pada masa itu siapakah yang boleh menolong kalian??

Tahniah dan Alhamdulillah, hari ini sudah nyata buktinya yang Allah tunjukkan hasil dari usaha kalian. Syabas.

Anonymous said...

Dr Danial telah dilantik sebagai 'somebody' dalam kerajaan Pulau Pinag, nak dengar juga komen Dr Danial dalam masalah ini. Jangan hanya membisu.

hangkedee said...

Pas hanya barua Dapig budak suruhan guling atas jalan @ cuci punggong Kalipah lim guan eng

Anonymous said...

Proganda ini perlu dibalas dengan orang islam pulak memasang kain rentang surah iklas supaya umat islam tidak terpesung dari kesesatan orang kristian mengenai kalimah allah Janganlah dilayan provakasi mereka kerana ia dalam bidang kuasa mahkamah. Mereka telah menghina keputusan mahkamah.

 
 
Blogger Templates