Social Icons

Pages

Monday, January 06, 2014

HOT NEWS !!! KURANG AJAR !!! MEDIA #PEMBANGKANG #MALAYSIANINSIDER MAIN KOTOR !!!


Nampaknya,portal pro-pembangkang,The Malaysian Insider main kotor sekali lagi !!! Mereka turut mahu memburuk-burukkan nama akhbar Utusan Malaysia.Utusan Malaysia sengaja dituduh oleh portal kaki putar belit The Malaysian Insider padahal Utusan hanya sekadar melaporkan kenyataan bekas Timbalan Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang Mohamed Nordin Mohd Nor yang berpendapat pandangan ahli parlimen PAS itu jauh berbeza dengan bapanya,Yusof Abdullah Ar Rawa yang kini dikatakannya ulama terbilang.Katanya,selaku seorang bekas pemimpin veteran PAS, beliau berasa terkejut dan dukacita melihat pemikiran Mujahid mempertikaikan tindakan Jais merampas Bible mengandungi kalimah Allah yang dilihat bernada liberal. 

"Pandangan Mujahid itu bercanggah dengan pendirian Ketua Dewan Ulama PAS Datuk Harun Taib yang menyokong tindakan diambil oleh Jais dalam mempertahankan akidah umat Islam.Jadi, kita boleh nampak Mujahid seakan-akan membawa pemikiran liberal yang sedang melanda umat Islam di Malaysia pada masa ini," katanya dalam akhbar milik Umno edisi Ahad,Mingguan Malaysia.Mujahid dalam satu kenyataan sebelum ini mengemukakan persoalan kebebasan beragama yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan seolah-olah ia tercemar dengan tindakan Jais yang bercanggah dengan perintah Allah. 

Tiada salahnya Utusan melaporkan yang benar tetapi lihatlah modus operandi jahat lagi jijik portal pro-pembangkang cuba memburuk-burukkan akhbar tersebut dan UMNO.Tetapi,apakah pihak pegurusan Utusan dan UMNO sendiri tidak nampak game plan jahat portal-portal pro-pembangkang ini ??? Apakah mahu dibiarkan sahaja The Malaysian Insider dan SorosKini MalaysiaKini melakukan sesuka hati mereka untuk sekian lama ??? - MIM

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

Ayoyo.. Bodoh piang x tarbilang.. Mmg la kitab umgnok.. Aka utusex.. Aka utusan meloya..uwekkk phuiii .. Lidah biawak.. Penfitnah...putar belit .. Kaki ampu pemimpin umngok.. Asyik kena saman dgn pemimpin pakatan rakyat dan x de satu pun yg menang semua kalah... Kena byr saman pd pemimpin pakatan rakyat.. .. Padan muka... Saya suka..suka..umngok dgn kitabnya utusan meloya..uwekk phuiii..
dan bodohnya berpisah tiada..

 
 
Blogger Templates