Social Icons

Pages

Tuesday, February 18, 2014

KANTOI !!! PENIPUAN PUAK #PEMBANGKANG KATA PM @NAJIBRAZAK PERGI #GEREJA DIDEDAHKAN !!!


1 lagi penipuan pembangkang didedahkan di laman sosial.agak-agak lah kalau nak menipu pun.anwar ibrahim yang pergi gereja lepas tu tuduh PM Datuk Seri Najib yang pergi.saya dah agak semua ini berlaku.semalam saya dah beritahu awal-awal di posting saya.mereka kata gambar anwar ibrahim adalah photoshop.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA 

udah-udah lah nak menipu.semua portal dan berita dah keluar pun pasal anwar ibrahim pergi gereja 2 hari lepas.Apa dah nak jadi dengan puak-puak mentaliti BODOH ni yang selalu membuat fitnah dan penipuan.saya rasa,saya tahu kenapa.sebab puak ni tergamam bila Anwar terpaksa masuk gereja berkempen demi menyelamat talian hayat politiknya.betul tak pembaca Badut Rakyat ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

jenis dorg ni x fitnah x aman hidup, x kenyang perut.. tahniah sebab terus mendedahkan apa yang benar..

 
 
Blogger Templates