Social Icons

Pages

Wednesday, March 19, 2014

BONGKAR !!! SIAPA YANG SEBENARNYA BERBOHONG BERKENAAN PILOT #MH370 ???


saya membayangkan bahawa pengakhiran kepada penafian isteri Anwar,Kak Jijah bahawa suaminya ada hubung kait dengan Kapten Zaharie Ahmad Shah ini akan berakhir sama seperti kes melibatkan Saiful Bukhari pada 2008 dan kes video seks.mula mula nafi,kemudian semuanya terdedah.Ternyata apa yang saya bayangkan menjadi kenyataan.ingat tak apa yang saya dedahkan sebelum ini ???


UNTUK SELANJUTNYA

bukti telah menunjukkan bahawa Anwar bukan sahaja mengenali Zaharie,bahkan juga bersaudara dengan juruterbang MAS tersebut setelah menantu perempuan tunggalnya (isteri kepada Ehsan),rupa-rupanya ada pertalian kekeluargaan dengan Zaharie.Dengan Zaharie dikenalpasti sebagai antara suspek utama (selain pembantu juruterbang) yang membawa kepada kehilangan pesawat MH370,pertalian persaudaraannya dengan Anwar menambahkan keyakinan rakyat akan penglibatan Anwar dimana-mana sudut dalam kes ini.

Tapi biarlah bab itu polis yang menyiasat,saya tidak mahu membuat apa-apa spekulasi.Cuma yang nak dijelaskan disini,persoalannya kenapa Anwar dan isterinya bersungguh-sungguh benar menafikan hubung kait dengan Zaharie sebelum ini ??? Bukan sahaja Kak Jijah,beberapa pemimpin PKR seperti Ahli Parlimen Sg Petani,Johari Abdul pun ada pandangan yang sama : Anwar tidak kenal Zaharie.


Pengakuan Menantu Anwar Bahawa Zaharie Adalah Bapa Saudaranya.Malah,sebelum hubungan persaudaraan ini didedahkan media,Anwar dan Kak Jijah tak langsung menyebut pertalian mereka berdua dengan Zaharie dalam mana-mana ceramah dan kempen,cuma bila dah terdedah barulah tergagap-gagap nak konar sana dan konar sini.Apa yang tak kena dan apa yang cuba disembunyikan ??? Tidak ada satu orang yang waras pun di dunia ini yang mampu menolak teori hubungkait Anwar dengan kehilangan pesawat MH370 ini,terutama setelah pertalian saudara antara dia dan Zaharie didedahkan media.Kalau Anwar mampu pengaruh ramai orang untuk percaya banyak pembohongan yang dilakukannya sebelum ini,apakah susah sangat untuk Anwar mempengaruhi satu orang untuk buat kerja bodoh setelah dia dijatuhkan hukuman penjara 5 tahun kerana meliwat Saiful ??? 

Maka itu sekali lagi saya menggesa pihak polis agar menyiasat dari semua aspek.Kalau perlu peliwat yang telah disabitkan dengan kesalahan ini ditahan reman untuk membantu siasatan,lakukan sajala tanpa apa-apa keraguan lagi.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Dah tahu perangai macam ini. Jika pecacai Pakatan Haram masih ingin menyokong PKR juga tak tahulah. Apa punya otak. Mungkin dah masuk selut pecacai-pecacai ni. Lu pikirlah sendiri. Kepada pengundi cina di Kajang lu pikirlah adakah Anwar jenis manusia yang jujur. Memang tak boleh percaya punya. Bini pun diperalatkan, inikan pula lu orang.

BILLION TECH COM SERVICES said...

sekadar andaian siapapun boleh buat cucu aku yg tadika pun pandai. ada ke patut dia kata #MH370 dah ikut doremon dan nobita. tiada niat untuk mempersenda sesiapa, akan musibah yang menimpa. cuma kenapa cucu aku boleh berkata demikian...? jawapannya mudah. dia selalu tenggok doremon boleh pergi kemasa hadapan, jadi kerana terpengaruh akan apa yg sering ditonton dia dengan mudah membuat andaian. begitu juga kita, baru tenggok kptn nergambar dengan org kanan PKR, maka ada antara kita yg dah pandai pandai membuat andaian yg kptn tu perangcang akan musibah ini. kerana dia penyokong tegar PKR, besan kepada anuar pula. sebenarnya biar lah pihak berkuasa mendahului kita kerana mereka yang menjalankan penyiasatan dari segala sudut. pihak pakatan jangan terlalu banyak membuat provokasi kalau tak salah jangan gelabah jawapannya tetap akan diketahui,25 buah negara turut membantu kerajaan kita. apa yang penting bersabar, tenang dan banyak berdoa kepada yang esa. wallahualam

#MH370 kehilangan mu jutaan manusia menjadi buntu.

"Yaallah leraikanlah kekusutan yang membelit seluruh warga dunia dan malaysia khasnya.., amin yaarabbalalamin"

Anonymous said...

BENCI betul si media-media besar Barat-ZIONIS DAJAL seolah macm. suka sgt bila jadi kecoh; saya syak kelurga mangsa ni DIHASUT si PEMBANGKANGPELIWATSONGSANG utk. MENGAMOK, supaya dpt. menunjukkan seolah K'jaan kita 'lemah'! K'jaan kita jgn. TUNDUK dan salahkan POLIS kita yg- berhak mengawal keadaan huru-hara itu!

Lihat pengkalan tentera US di Diego GarCIA telah membatalkan semua penerbangan selama 3 HARI pd. hari MAS hilang!

Maka, K’jaan kita JANGANlah nak PERCAYA sgt. si KAPIR DAJAL Intelligence CIA/Pentagon-MI6-NATO (Barat) (yg. sebenaqnya sudah dikuasai Mossad-Israel/ZIONIS)! CIA dan ejen tempatannya dr. PENGGANAS Red Bean serta PELIWATPEMBANGKANGSONGSANG, tak habis-habis nak mengalih perhatian dari DIEGO GARCIA di tengah Lautan Hindi! Dan pi MAMPOSlah si White HouseZIONIS itu!

Lagipun, hairan betul media-media besar Barat-Zionis terutamanya CNN, tak lansung bangkitkan kenapa pengkalan militari US di Diego Garcia ini, dgn. sistem satelit yg. pasti amat canggih, tak dapat kesan lansung MAS di RADARnya, kalau kononnya melintasi Lautan Hindi ke atas pulau Maldiveslah, ke Kepulauan Andaman, dari awal lagi!

Sedgkn tentu pengkalan militari ini akan memantau seluruh Lautan Hindi di RADARnya utk. kemungkinan ia disasarkan ‘teroris’ melaui laut atau udara, termasuk melalui peluru berpandu (yg. takkan ada radar pun). Tapi CIA/Pentagon sebelum ini tahu pula MAS dah ‘terhempas’ di Lautan Hindi – sekarg. dah nafi pula! Lihat di di http://maelpengerang.blogspot.com/2014/03/mh370-prayformh307-kenapa-satellite.html, Kenapa Satellite Amerika Gagal Kesan MH370? , March 15, 2014; dan https://www.facebook.com/PeopleForTrueRuleOfLaw/posts/10203269067105644, A MILITARY HIJACK BY AMERICAN AWACS PLANES (over patent rights owned by a Rothschild)?

Lihat di http://beforeitsnews.com/global-unrest/2014/03/flight-mh370-mystery-diego-garcia-suspended-all-flights-on-march-8th-for-72-hrs-2458394.html:

Flight MH370 Mystery. Diego Garcia Suspended All Flights On March 8th for 72 hrs.

March 19, 2014
(Before It's News)

By now, it should be obvious to people they are hiding something in Diego Garcia. The latest info just piles on top of a mountain of evidence that flight 370 is in a hangar in Diego Garcia.

….Notice they have completely erased all posts between March 6th, and March 9th. There is some very weird stuff going on down in creepy Diego Garcia, a place where the US operates completely independant of the constitution.

Edit to add, here is a link to the Diego Garcia Passenger facebook page with the March 8th flight schedule. Notice all other flight schedules throughout the month all had several flights schedules. The fact that no flight were scheduled for 3 days during the time MH370 went missing, all maintenance crew most likely were off on leave. Great time to sneak in an aircraft.

https://www.facebook.com/pages/Diego-Garcia-Passenger-Terminal/242934902443795

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Biarlah Agensi Berkenaan Buat kerja dia Cari Barang yang hilang....

 
 
Blogger Templates